allereerste zwangerschapssymptomen

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben absoluut niet goed in wachten. Ik had mijn ei 15 februari, dit weet ik door testen en ik voelde het. Ervoor en toen heerlijk geklust.</p><p>Nu is mijn NOD 3 maart, maar ik heb nu al best wel wat dingen waar ik mijn vraagtekens bij zet. </p><p>Zoals, hoofdpijn hele dag door zeurend, rommelende buik, opgeblazen buik en af en toe wat krampjes.</p><p>Als ik goed reken zou ik zondag de 24ste mijn innesteling moeten hebben. Nu lees ik overal dat je dan pas echt symptomen hebt. </p><p>Hebben jullie dit wel is gehad en dat je zwanger bleek te zijn?</p>
 
Ik vraag me af of je nu al echt symptomen kan hebben of je lijf je voor de gek houd..  wellicht zijn jou klachten nog van he eisprong? maar bij beide zwangerschappen was ik niet moe, maar ging door de grond fan de maagzuur. Daardoor wist ik t eigenlijk. 
 
Volgens mij kan je pas na je eisprong symptomen merken. Ik merkte eerste symptoom pas rond mijn NOD, tintelende tepels. Daarna duurde het zeker nog tot een week of 8,9 totdat ik echt symptomen ervaarde zoals gespannen borsten en krampjes in baarmoeder 
 
Vanaf het moment dat de innesteling plaatsvindt kan je pas symptomen hebben omdat je dan pas HCG aanmaakt. Eerder maak je geen HCG aan. Vandaar dat je ook niet voor je innesteling kan testen. De meeste testen zijn pas positief rond je NOD. Dan zit er pas genoeg HCG in je lijf / urine om een positief resultaat te krijgen. Dus ik denk dat je lijf je voor de gek houdt. De innesteling vindt plaats rond de 9 dagen na de eisprong. Dus rond 23 /24 Febr zou je pas wat kunnen merken eigenlijk... tenminste.. dit is wat internet zegt haha. Succes ermee! Hopelijk is het raak voor ons deze maand♡
 
Bij mij waren dat symtomen dat mijn lichaam me voorde gek  hield.
Toen ik zwanger  was had in inde eerste weken enorm veel honger ook toen ik het nog niet wist  en blauwe aders op mn borsten  en pijnlijke borsten. Dit voelde anders als toen ik elke keer dacht dat ik zwanger   was als toen ik echt zwanger was.ook had ik heldere waterige afscheiding.
 
Het blijft lastig  en je kan alleen maar wachten  en dan testen .
 
 
Terug
Bovenaan