allereerste zwangerschapssymptomen

Nicoline ik kan alleen voor mezelf spreken, maar hoe vaak ik onterecht zeker wist zwanger te zijn.. Je lichaam doet hele rare dingen wanneer je probeert zwanger te worden. Vaak hoe meer je er mee bezig bent, hoe meer kwaaltjes je signaleert bij jezelf. Het is moeilijk maar verstand op nul en loslaten.
 
Ik herken wel een aantal klachten maar geen idee of het een zwangerschap is, menstruatie die er aan komt of mijn lichaam die me voor de gek houdt.. 
25 feb NOD en sinds gisteren ineens draaierig, misselijk, vlagen van maagzuur.. allemaal niet heel heftig maar ik merk het wel. En wat ik kan vinden op Google ben ik niet de enige die dit heeft of heeft gehad in de eerste weken.
Ben helemaal niet zo bezig met het zwanger worden in de zin van obsesief. We zijn pas sinds januari bezig dus ik kan het bijna niet geloven wat mijn lijf me zo voor de gek houdt. Maar goed, alles kan natuurlijk! 
 
@Libent, ja helemaal mee eens. Onbewust ben ik er waarschijnlijk veel meer mee bezig.. Ik zie het allemaal wel! De hele tijd nadenken over wat het allemaal kan zijn en letten op mijn lichaam, maakt mij niet meer of minder zwanger ;-). 
 
 
Veel van deze klachten komen door progesteron. Laat jezelf niet gek maken. Ik deed dat de eerste maanden ook. Symptom spotting. Maar deze maand dacht ik "allemaal hormonen, kan van alles zijn" en was er wat ontspannender onder, en voila, zwanger! 
 
Maw, rustig aan!
 
Ik snap het hoor Nicoline herken het maar al te goed!
Het is heel lastig er niet mee bezig te zijn het spookt de hele dag door je hoofd. Gelukkig hebben bijna alle vrouwen dat en worden we toch gewoon zwanger!?
 
Hoi iedereen, bedankt voor de berichtjes. Blijkt mijn eisprong te zijn. Ik heb de ovu testen van de action en ik dacht dus 14 feb een positieve te hebben (iets donkerder maar niet heel erg) maar ik denk dat het hem niet was. Nu vanochtend een knaller positieve ovu test gehad. Dus was mijn eisprong denk ik. Meteen weer duk aan het klussen geslagen. 
Ook heb ik nu meer eiwit slijm en zijn de kwaaltjes hieraan ook af te leiden.
Iemand een idee wat de kansen zijn om zwanger te worden als je op de dag en dag ervoor van je eisprong klust?
 
Terug
Bovenaan