allereerste zwangerschapssymptomen

Hi Dames,
lees en schrijf graag mee. Meteen een vraag aan jullie. Dinsdag is mijn NOD. Nu lig ik in bed en voel ik ‘plopjes’ in mijn onderbuik. Las er wel het een en ander over, maar weet niet goed wat het betekend die plopjes. Of dat dit wel plopjes zijn haha. Het voelt als licht getik en rommelig gevoel. Soms dan komt er wat lucht vrij, haha. Maar zeker niet altijd. Kennen jullie dit? 
 
Baby ad: klinkt als je darmen die aan het rommelen zijn?
Ik ben nu 5 + 3 en had ik het begin ( rond 4 weken) een opgeblazen gevoel en moest veel windjes laten. 
 
Baby ad: klinkt als je darmen die aan het rommelen zijn?
Ik ben nu 5 + 3 en had ik het begin ( rond 4 weken) een opgeblazen gevoel en moest veel windjes laten. 
 
Mijn eerste symptomen die ik ongeveer 5 tot 6 dagen voor NOD had was een opgezette buik, heel moe en de dagen tot aan mn NOD had ik soms wat steken aan de zijkant van mn borsten. Op de dag van mijn NOD had wat lichte krampen, die heb ik nu nog steeds. Ben morgen 5 weken. 
 
Alles leek erop dat mijn menstruatie gewoon kwam. De krampjes begonnen wel al op donderdag terwijl maandag pas mijn nod was en dat vond ik vreemd maar verder niks. 
 
Ik voelde me de week van mijn NOD compleet idioot. Liep de hele dag te huilen. Lichte kramp en gerommel in de onderbuik en de volle overtuiging zwanger te zijn nog voor de positieve test. Dat sloeg met 6 weken om in een naar gevoel en meer kramp. Uiteindelijk met 7 weken een miskraam geworden. 
Nu een week overtijd, lichte kramp en heel veel doorzichtige afscheiding slijmerig/waterig.
 
Ik heb deze symptomen elke maand ruim een week voor mijn nod. Nu ook weer, mijn nod is de 27e en al sinds eergister het gevoel ongesteld te zijn, gespannen borsten, steken in mn onderbuik, dus het wil niet zeggen dat je zwanger bent. Ons lichaam zit raar in elkaar op dit gebied.
 
Ik herken wel een aantal klachten maar geen idee of het een zwangerschap is, menstruatie die er aan komt of mijn lichaam die me voor de gek houdt.. 
25 feb NOD en sinds gisteren ineens draaierig, misselijk, vlagen van maagzuur.. allemaal niet heel heftig maar ik merk het wel. En wat ik kan vinden op Google ben ik niet de enige die dit heeft of heeft gehad in de eerste weken.
Ben helemaal niet zo bezig met het zwanger worden in de zin van obsesief. We zijn pas sinds januari bezig dus ik kan het bijna niet geloven wat mijn lijf me zo voor de gek houdt. Maar goed, alles kan natuurlijk! 
 
Terug
Bovenaan