Hallo.
Mijn dochter heeft ook exceem sinds haar 6de maand, nu bijna 110 mnd oud. w ehebben vanalles geprobeerd 9vasaline,honongzalf,zinkzalf,babyzalf,caladule crame van vsm. )
dit alles hielp niet echt veel bij haar, misschein wel bij jou kleintje. Het werd wel wat rustiger, maar over ging het niet.
Nu zijn we over op parfanac zalf te koop bij de drogist achter de toonbank. en deze helpt goed, we zijn er nu 3 weken mee bezig.
Zelf ben ik nu ook overgegaan op de melk die je graag wilt doen van olvarirt hypo allergeen. het is wel een stuk verder weg egaan, we zijn nu ook bezig om alles koemelk vrij te geven. koekjes, warmeprak,fruit zonder melk etcetc.
Wij zijn hier zelf over op gegaan , want ik loop al 4 mnd in het kienderziekenhuis met haar. en over 8 weken gaan we naar een andere dermataloog toe. Wij dachten w egaan nu gewon 2 weken lang streng zijn en alles koemelkvrij geven, ik zelf ook geef haar nog 2x bv ochtend en avond voeding. Wij dachten we gaan vast van start, wnat als we over 8 weken daar zijn en moeten het dan gaan proberen en over een maand erug komen zijn we weer 3 mnd veder. en zometeen kan ik al zeggen dat het wel/niet helpt. Over 2 á 3 weken gaan we alleen d emelkpoeder weer proberen kijken of ze daar exceem terug van krijgt, en langzaam weer opbouwen met melk produkten zodat w ezien waar ze exceem van krijgt.
jij kan ook alvast naar de huisarts gaan en niet hoeven te wachten met het CB. het Cb kan je ook weer door sturen naar de huisarts. als ik jou was zou ik naar de huisarts alvast gaan kijken wat die zegt, wie weet kan je door gewezen worden naar een dermateloog in het ziekenhuis.
je kan ookal vast beginnem met alles koemelk vrij te geven, dan weet je al wat dat doet bij haar.
Succes met alles