Alles wat ik wil...

...is eindelijk eens een nacht echt heel goed en diep slapen!!!!

Esther is nu 13 weken en heeft tot nu toe nog maar 1 nachtje doorgeslapen en dat is al weer ruim een week geleden. Sindsdien is het iedere nacht wel een keer of 5 brullen. En afgelopen nacht...tussen 3 uur en 6 uur is ze echt iedere 10 minuten wakker geworden om haar speen of ik weet niet waarom (geen poep, geen boer en geen honger). Ik voel me gesloopt!

Zou een verboden schepje nutrix helpen? Of kan dat echt nog niet?

Heeft iemand nog een geniaal idee?

Groetjes,

Eveline

hoi eveline
klinkt erg vermoeiend.
nutrix kunnen ze denk ik nog niet hebben nee,voor de darmpjes en niertjes.maar als esther geen honger heeft,helpt dat toch ook niet.ik zou ook niet weten wat ik in jou geval zou doen.boas word alleen wakker van de honger.vorige week was dat een paar dagen 5 uur ipv 7/8 uur,maar dan geef ik ook gewoon de fles.ik ga hem (en onszelf)niet onnodig lopen kwellen.boas word wel vaak even wakker om 4 uur en dan weet ie even niet wat ie moet en huilt 2 minuutjes en dan valt hij weer in slaap.wel zielig om hem te horen huilen maar ik ga niet naar hem toe want dan wek ik hem juist.maar uit jou verhalen esther kennende krijst die de hele straat bij elkaar?dat lijkt me moeilijk te negeren.schiet me opeens wel wat te binnen,klinkt misschien raar en helpt t voor geen meter,maar misschien kun je haar bedje eens verzetten?omdraaien of in de andere hoek van de kamer?ik weet niet waarom maar die tip kreeg ik vroeger eens van de moeder van mn vriendin,omdat ik zelf niet kon slapen snachts.ik heb toen mijn bed omgedraaid en aan de andere kant van de kamer gezet en het hielp!
en boas sliep trouwens op onze kamer ook niet en op zn eigen kamertje als een roosje.heel apart,maar echt waar.
 hopelijk gaat t snel beter

Hoi Kari,

Bedankt voor je lieve berichtje!
Ik zal het eens proberen, haar bedje omdraaien. Ze ligt nu ook wel een beetje maf met haar hoofd naar het midden van de kamer omdat dan het licht van links komt i.v.m. haar voorkeurshouding (ze lag steeds naar rechts en baby's willen graag naar het licht kijken). Maar het licht is nu toch niet zo interessant meer, dus misschien helpt het idd om haar weer met haar hoofd naar de muur onder het hemeltje te leggen.
Moet zeggen dat ik soms wel eens jaloers ben op jou en anderen dat jullie kindjes zo lekker doorslapen. Esther slaapt overdag al nauwelijks en als ze 's nachts dan ook nog de hele tijd ligt te spoken, heb ik wel echt het gevoel dat ik 24 uur per dag in touw ben...

Groetjes,

Eveline

Hoi

Zou een  bakerzak misschien helpen. Wij hadden het ook dat fabian slecht sliep hij maakte zich iedere keer wakker door met z'n armen te zwaaien. We hebben nu een bakerzak via marktplaats gekocht (vond ze nieuw een beetje duur om te proberen) resultaat meneer slaapt als een roosje wordt nog wel 1 keer wakker 's nachts voor een fles en daarna slaapt hij ook gelijk weer in. Misschien is dit wat.

Groetjes Lucretia en fabian

Hee Eveline,
Een geniaal idee heb ik niet, had je graag geholpen. Ik heb het wel met je te doen. Ik hoop voor je dat de tip van Kari helpt, en dat jij en man 's nachts lekker kunnen slapen. En natuurlijk Esther ook, ze zal er toch eens achter komen dat doorslapen best lekker is!!

groetjes Sonja mama van Evi

Nou, niet alle kindjes slapen al lief door hoor! Mijn ventje  heeft de kans niet om  5 keer wakker in de nacht want hij is  1 of 2 keer heel lang wakker.

Vannacht van 1 tot 3 met hem bezig  geweest en toen om 6 uur weer. Hij drinkt en  is dan  klaarwakker. Niet normaal, zo wakker zie ik hem overdag nooit!!  Grote ogen, overal naar kijken  (behalve naar zijn bed, haha). Als ik hem terug leg begint ie gelijk ontevreden met zijn armpjes te zwaaien.  Weer aanleggen, beetje drinken, boos worden, beetje in slaap vallen en weer klaarwakker zodra ik em in zijn bedje leg.

We laten hem wel eens huilen, soms valt ie dan uiteindelijk is slaap, meestal niet. Hoe lang laat je een baby huilen? Na 15 minuten vind ik het mooi geweest en wint hij.  

Nou is Yanick een stukkie jonger dan Esther (6 weken), maar ik zie hem voorlopig echt nog geen 6 uur achter elkaar slapen!!

Succes!

hoi eveliene

ik las je berichtje en erg vervelend als je s'nachts uit je bed gehaalt wordt door gehuil...
Milan wordt ook wel eens wakker maar de speen erin en hij slaapt gelukkig weer verder...
en over de nutrix ik gebruik het al sinds dat Milan 5 weken is op advies van de arts als het maar glutenvrij is ik doe elke avond een schepje door de fles....Milan is nu 9 weken

succes ermee
groetjes mandy mama van Milan

Terug
Bovenaan