Alles wat ik wil...

hoi eveline

antwoord op je vraag....
ik mocht nutirx gebruiken omdat Milan nogal een honger wolf is hihi...
moest ik dus proberen   met de nutrix om te kijken of ie daar langer op kon teren.. dus elke fles een schepje nutrix erdoor en dat ging goed.....nu ben ik over gestapt naar nurilon forte en de laatste fles nog een   schepje nurtix en dat gaat goed....
Milan is mijn 4e kindje en je moet doen wat je hart zegt je moet het cb af en toe maar laten kletsen.... ze zeggen elke keer weer wat anders...
en als het echt kwaad kan hadden ze het mij niet voorgesteld....
je moet zorgen dat het glutenvrij is.... zelfs de kinderarts zei dat dus dat zit wel goed dan he..
groetjes mandy

Goeiesmorgensss allemaal
We hebben het geprobeerd nutrix voor de nacht erbij maar het maakte totaal geen verschil dus we zijn er weer mee gestopt...Afgelopen 2 nachten kwam ze ineens nog vroeger om 4 uur ze was echt klaar wakker nu gister heb ik haar om2230 de fles gegeven en ze werd om half5 wakker dus we wachten maar af... wel sinds gister een nieuwe speen op haar fles die toch weer kleiner is en dat ze meer moeite heeft om haar fles leeg te drinken en ze word er goed moe en slaperig van...
Priscilla vind het heerlijk om op haar buikje te slapen dus 2 keer per dag gaat ze lekker op haar buikje onder toezicht van 1 van ons...leuk om naar te kijken haar kontje in de lucht....
Fijne dag allemaal

Terug
Bovenaan