Als eerste in 2010 op 't forum....beetje moe!!!!

't Is dat m'n laptop open stond op tafel....zo maar bedje induiken.
Hoe ging het met jullie kindjes en het vuurwerk?
Lenthe vond het eigenlijk best eng!Zat veilig op schoot bij papa, wilde wel bij het raam kijken maar meer ook niet.
Sinds wij 2,5 jaar geleden midden in de nacht een flinke brand in ons huis hebben gehad, hebben mijn oudste 2 een enorme angst opgebouwd voor vuur,(was echt een drama, je kent 't wel, in pyama in je voortuin staan met de rest van de straat,, brandweer, politie...)
Enfin dus het enthousiasme voor vuurwerk is hier niet zo groot.Vind mama stiekem ook niet zo erg ha ha!!!
Mama's, ik wens jullie een heerlijk 2010 toe, en voor de zwangere mama's: Ik wens jullie een heel mooi en gezond kindje toe!
Groetjes Roos.

Ook vanaf mijn kant, voor iedereen een heel goed 2010 gewenst!
Nu een beetje brak op de bank zitten, terwijl de kinderen om me heen spelen :)

Groetjes Danielle

Ik wil ook iedereen een heel goed 2010 wensen.
Ik ben ook brak net als mijn voorganger.
Milton sliep heerlijk door maar Shanice was een ramp die was echt heel bang maar ik moet zeggen het ging er ook vreselijk tekeer hier.
Zo hebben we het nog niet meegemaakt.
Shanice heeft een poos bij mij gelegen in bed tot ze echt in diepe slaap was ze is zeker op geweest tot 23 uur maar 23.57 lag ze al weer te huilen . Dat ze op haar eigenbed lag was het ook 3 uur
Nou heb ik echt even tijd nodig om bij te komen hihihihihi.

Jeetje Roos, ik kan me voorstellen dat oud en nieuw dan toch een andere lading krijgt na zo'n gebeurtenis...

Hier heeft Indy door al t mooie vuurwerk heen geslapen, helaas voor mij haha. Ik ben op haar kamertje gaan zitten in de schommelstoel met de rolgordijntjes open zodat ik t vuurwerk kon zien. Ik wilde bij haar zijn voor t geval dat ze wakker zou worden want dat lijkt mij best eng... Maar ons prinsesje sliep heerlijk door.
Wij hebben er traditie van gemaakt om t vuurwerk vanaf ons slaapkamerraam te kijken, dus heerlijk van genoten net als anders.

Fijne nieuwjaarsdag iedereen!!

Daniel heeft vanacht lekker doorgeslapen tot onze grote verbazing.
De buurman had wel wat knallers en in de omgeving waren toch ook een paar flinke knallen te horen maar hij snurkte lekker door.
Ben steeds even om het hoekje wezen kijken voor de zekerheid.

Als Daniel zo lekker naar bed gaat, om 12 uur, (het was gisteravond namelijk heel laat met familie enzo) dan kruipen wij ook weer lekker ons mandje in om toch nog effe bij te dutten.

Liefs Marina

Zarah werd tot 23 uur elke keer huilend wakker, als we naar haar toe gingen, ging ze meteen weer liggen en sliep ze verder. En om 12 uur... sliep ze er gewoon doorheen! Wij wonen in een flat en kijken ver uit over Leiden. Echt een super mooi gezicht, met al dat vuurwerk! Wij hebben ons eigen vuurwerk dus niet nodig!
Helaas werd Zarah om 5.30 uur weer wakker en kon ze niet meer slapen. Bij ons in bed kon ze haar draai ook niet vinden, en uiteindelijk is ze op mij liggend weer in slaap gevallen. Heb zelf niet lekker kunnen slapen, maar gelukkig heeft mijn vriend me laten uitslapen.. tot kwart voor 11!

Gelukkig 2010 allemaal!

ook nathalia heeft de hele tijd door geslapen.
heb haar om kwart over 12 wakker gemaakt, aangezien ze hier allemaal illegaal vuurwerk afstaken en ik dus de baby foon niet zou horen, mocht ze wakker worden.
toen ik haar kwamer binnen kwam was ze gelijk wakker. ik heb haar uit bedje gehaald, een super dikke kus gegeven en gelukkig nieuwjaar gewenst.
toen voor t raam gekeken naar t vuurwerk en naar beneden gegaan want daar was papa.
toen hebben we met zn 3tjes geknuffels, en verscheen er op erwin zn gezicht een super glimlach! hij was zo gelukkig, zo met zn 3tjes (en een beetje, zoals hij dat zei hahaha)
om half 1 zijn we naar bed gegaan. nathalia is gelijk weer gaan slapen, en wij nog ff tv gekeken en zijn toen ook in slaap gevallen.
om 2 uur werd nathalia hysterisch wakker. het begin van een laaaaange nacht!
ik ben van 2 tot half 6 met haar bezig geweest, erwin van half 6 tot half 11.
om half 11 is ze weer naar bed gegaan.
wij zijn dus ook gesloopt. niet vanwege het vuurwerk, maar vanwege nathalia die niet wilde slapen hahaha.

iedereen een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2010 gewenst!

liefs, do

Teneerste iedereen een heel gezond en liefdevol 2010 gewenst...
Nicky wilde in eerste instantie helemaal niet slapen,omdat er al genoeg geknalt werd voor 12 uur.Ik heb haar er toch in kunnen krijgen om 22.30.ze sliep vrijwel meteen.Er werd aardig wat afgestoken,waaronder door papa.Hij WILDE Nicky er nog ff uithalen,maar ik heb dat een beetje voorkomen.Ze heeft heerlijk door alles heen geslapen..en Kay die sliep zoooow heerlijk,die kwam alleen voor zn voeding....liefs,karin,marchel,nicky en kay

Terug
Bovenaan