Als eerste in 2010 op 't forum....beetje moe!!!!

Hier was er gisteren de hele dag al flink wat lawaai door het vuurwerk. Minoux was er naar mijn idee dus al wel een beetje aan gewend.
Toch had ik verwacht dat ze rond 00.00u. wakker zou worden. Maar nee hoor, ze tukte (net als vorig jaar) gewoon door. Later in de nacht nog wel 2x eventjes wakker geweest maar verder niet.
We hebben dus verder, ondanks dat het een latertje was, lekker kunnen slapen. En om 8.30u. werd Minoux wakker, dus dat is ook nog best een lekkere tijd.

Iedereen beste wensen!

Groetjes, Bianca

Een gelukkig, gezond en liefdevol 2010 voor iedereen gewenst!
Hier een lekkere avond gehad de jongste om 21.00 in bed gelegd en om 23.45 eruit gehaald, hij vond het vuurwerk schitterend, de middelste daarin tegen is om 23.00 op de bank in slaap gevallen en wilde eigenlijk niet meer meedoen, mama mag ik naar bed nu??haha
Om 9.15 was alles weer wakker, dadelijk nog wat bezoekjes afleggen en vanavond op tijd naar bed!
@roos, kan me voorstellen dat het op de oudste 2 een hele inpact heeft gehad, de brand, op dit soort momenten merk je dat natuurlijk extra, maar hopelijk hebben jullie wel van de avond kunnen genieten!

Liefs MJ

Iedereen een heel mooi,gezond en liefdevol 2010 toegewenst!!!!!hier begonnen ze al om 18.00 met het afsteken van het eerste vuurwerk,maik had ook wat afgestoken in de tuin voor nynke dat vond ze prachtig ze riep steeds "nog een keer!" nynke ging om 19.30 naar bed en is helemaal niet wakker geweest door vuurwerk terwijl het hier echt tekeer ging.maik is met mijn ouders wat vuurwerk gaan afsteken erg leuk!we gingen om 2.30 naar ons bedje en nynke werd 9.00 wakker dus perfect voor ons want wij waren bang dat ze om 7.00 wakker zou worden.al met al hebben we een super gezellige oudjaarsavond gehad.liefs Stefanie

Bij ons begon het al om 10 uur sochtends. Milton en Shanice gingen mee boodschappen doen en toen zat de schrik er al goed in. Ik heb een paar keer ook gevraagd of ze even wilden wachten dat ik gepasseerd was met mijn kindjes en dat was gelukkig geen probleem. Nee echt waar het leek echt wel oorlog hier zo tekeer ging het en hier was ook een hoop illegaal vuurwerk .Mijn huis heeft staan trillen en Milton doorslapen gelukkig maar want ik weet niet wat ik er met 2 aan moest.
Roos het is inderdaad wel heftig voor jullie om die ervaring te hebben ik heb het meegemaakt met een vriendin van mij en ik heb zelf bij de brandweer gewerkt

Voor iedereen een gelukkig, gezond en liefdevol 2010!!
Wij hebben bij vrienden nieuwjaar gevierd, met onze hele vriendengroep.
Onze meid heeft daar heerlijk geslapen in haar campingbedje. Van al die herrie heeft ze niks meegekregen. Ze lag echt als een blok te slapen. Toen we rond half 3 naar huis gingen hebben we wakker in de auto gezet. Ik dacht dat wordt dadelijk nog een drama. Maar thuis heb ik haar in bed gelegd en is ze weer lekker gaan slapen tot vanmorgen 10 over 8.
Voor ons dus een korte nacht maarja dat wisten we van te voren. Wilde haar toch echt meenemen.

Groetjes Anne

hoihoi,

ook vanuit hier natuurlijk een heel gezond en mooi 2010 gewenst
gister middag wou elounda absoluut niet slapen ze heeft 1,5 uur lol gehad in haar bed en ik hoorde voordurend 'ja boem' door de babyfoon als er weer iets ontplofte buiten.
rond half 8 lekker haar bedje in en op wat kort gemopper na viel ze meteen in slaap. (tja ze vond het veel te gezellig bij de visite)
1 minuut voor 12 ben ik even heel zacht gaan kijken bij haar ze tilde haar hoofd op en alsof ze het wist stond ze meteen recht in haar bed (hihihi) mama stiekem blij. dus maar even mee naar beneden toosten met de jip en janneke champagne en iedereen gelukkig nieuwjaar wensen, daarna natuurlijk vuurwerk kijken. buiten bij de deur vond ze het allemaal net iets te luid (in slaapzak en met jas) maar bij het raam vond ze het prachtig al die kleuren. maar wat ze volgens mij het meest interressant vond waren al die mensen die in en uit liepen om gelukkig nieuwjaar te wensen. ze straalde gewoon. rond 1 uur toch maar weer in bed gelegd (tja ze was klaar wakker) even protest, maar daarna heeft ze heerlijk tot ruim 9uur geslapen.

groetjes linda

Allemaal een goed en gezond 2010!!! Dat ieders dromen uit mogen komen!!!

Oudjaarsdag moest ik werken (kwart voor 7 thuis), daarna naar vrienden gegaan, waar ook andere vrienden kwamen. Onze uk brachten we om half 9 naar bed en was ook zo vertrokken. Gezellig gekletst en gedaan. Rond 11 uur geluksbalonnen opgelaten, super mooi gezicht!!! Rond de klok van 0.00 uur was het chaos buiten meneertje sliep, maar toen mama even om het hoekje kwam ging hij zitten en zei boem!

Dus meneer in z'n pyjama en trainingspak mee naar beneden genomen. Hij vond het vuurwerk geweldig, hij zei steeds die, die, die en tikte met een vingertje op het glas. Geweldig!

Vandaag heeft hij niet geslapen (hij slaapt vaak tussen de middag vaak nog 1-3 uur) en ondanks dat was hij super te gebruiken.

Liefs Lientje

ook vanuit het zonnige doetinchem:p:pwens ik iedereen een heel mooi liefdevol 2010.
hier is alles goed verlopen,caithlyn vond begin van de avond het vuurwerk enorm eng als het knalde maar om 12uur wilde zezelfs mee na buiten en vond vooral het siervuurwerk erg mooi,alleen die zoom geluiden vond ze maar niks hahha
we hebben dus lekker tot half 1met haar buiten gekeken en toen is ze lekker na binnen gegaan,we waren in ede dus moesten weer terug rijden,normaal slaapt ze meteen in de auto maar nu geen minuut haha ze hield wel alles in de gaten
vanmorgen was ze om 12uur wakker heerlijk
en djayden vond het ook erg mooi en lag steeds in een deuk met een knal hahaha

liefs

Terug
Bovenaan