Als er kampioenschap blubberbuik was zou ik winnen.

Ondanks dat ik het mooiste wonder op de wereld heb gezet, ik niet wachten tot men laatste 8 kilo die ik nog over heb van de zwangerschap verdwijnen, en daarbij mijn blubberbuik. En dan mag er nog wel 10 kilo extra af.

Nog 2 weekjes dan mag ik weer wat sportiever worden, enne dan ben ik normaal echt niet hoor!!!
Maar kan nu niet wachten.

Hebben jullie dit ook heel erg sterk? En zijn jullie de kilo's al allemaal kwijt?

gr.nath

Nee hoor, ik zou winnen;)

Ik ben rustig begonnen met sporten. En opletten met wat ik eet. Ik moet nog 10 zwangerschapskilo's en daarna zou 5 kilo ook wel erg leuk zijn maar die 10 moeten er zeker af!!!!
Ben ook lekker veel aan het wandelen met de kleine meid, hopelijk blijft het nog ff dit weer! Goed voor de kilo's en de lichaamsbeweging.

Succes met de kilo's!

He meid,

Vervelend he dat je lichaam zo is veranderd??

Mijn buik is gelukkig weer bijna als vanouds. Had ik ook wel verwacht, omdat dit nooit mijn probleemzone is geweest. Maar bij mij zijn het met name mijn benen. Die zijn zo dik geworden en uitgescheurd.. Het ziet er niet uit.
Mijn broeken kan ik qua taille wel weer aan, maar ik krijg ze gewoon niet over mijn bovenbenen geschoven.

Tja, wat je zegt, je hebt een prachtig wonder op de wereld gezet, maar ik zou het wel prettig vinden als ik er als kersverse mama ook nog toonbaar uitzie! Maar ik werk er hard voor en het gaat me gewoon lukken!
Ik wandel me ook suf. Heerlijk met dit weer trouwens!

Sterkte met je buik, het komt vast goed!!

Liefs,

oooh ik dacht even dat ik de enigste was.....
hier nr 1 blubberbuik hoor.
soms lijkt het alsof ik nog gewoon zwanger ben....
nog 2 weekjes en dan mag ik ook weer rustig aan wat gaan doen.
(even mn bloeddruk in de gaten houden)

ik zou zooooo graag weer mn lichaam terug willen.
moet nog ongeveer 15 kilo!!!! (heb ook nog heel veel vocht helaas...)

maar idd het komt goed met ons dames.... we moeten (ja hoor WEER....) geduld hebben

gr marijke

Blubber-de-blubber, hier ook! Ik ben al 14 kilo kwijt sinds mijn bev. 4 weken geleden maar ik moet er ook nog 7!!!
En dan het liefst nog 5, ik ga in juni trouwen dusseh, wil natuurlijk wel een beetje leuk in mijn jurk ;-)

Ik heb ook echt zin om over 2 weekjes weer wat sportiefs te kunnen ondernemen, BodyPump here I come!

Mijn buik is echt alleen maar vel / vet, echt afschuwelijk. vraag mijn eigen af of dit echt nog wel goed komt. Ben niet zo actief om mijn buikspieren te oefenen, moet mijn eigen echt even flink aanpakken in dat opzicht.
Ik moet nog 2kg afvallen en dan zit ik weer terug op m'n gewicht, dat vind ik echt super. Maar vind het ook niet zo gek, want ik wordt gewoon 'opgegeten' door mijn 2 hongerwolfjes!

groetjes

Hoi,

Ik ben zoooo blij dat ik langzamerhand mijn eigen lijf weer terugkrijg. Ik ben vorige week zondag bevallen en nu al 17 kilo lichter, dit gaat ook nog wel even door denk ik. Is die heftige nageboorte toch nog ergens goed voor geweest ;-)

Ik moet nog 7 kilo om op mijn startgewicht te komen, maar dan wil ik er nog wel een paar kwijt ;-)

Ik vind het vooral zo raar dat je huid zo slap is. Mijn borsten zijn echt van die flubbertjes sinds die stuwing voorbij is (geef flesvoeding) en mijn billen zijn ook van die lubberdingen. Heb ineens allemaal striae daar... Mijn buikje zit er ook nog een beetje, maar dat zie ik wel goedkomen.

Nou ja, eerlijk is eerlijk, ik ben vooral blij dat ik zo hard opknap, dat is het belangrijkste. En naar buiten gaan, daar kan ik alleen nog maar van dromen... Moet eerst weer leren 3 trappen op en af te lopen....

hey,

Ik heb ook echt zo'n blubberbuik! Zit nog steeds onder mijn startgewicht, maar mijn buik... Wandel me suf (heerlijk dit weer!! Wat hebben wij septembermama's een mazzel!!!!!), maar ja, mag nog niet echt sporten. Moet de 28e naar de vk voor laatste controle, hoop dan het groene licht te krijgen... :)

Liefs,

T

Terug
Bovenaan