Als er kampioenschap blubberbuik was zou ik winnen.

Krijg er nog geen complex van ofzo, maar dat bolletje mag toch wel wat minder hoor, haha.
Als ik m'n buik iets inhoudt of wat wijdt draag ziet niemand het, maar zelf stoor ik me er wel aan.
Na de 1e was mijn buik in no time back in shape maar dat verwacht ik ditmaal niet. Ben op zich niet heel veel aangekomen, zo'n 15 kg waarvan er 10 kg al snel weer af waren, dus nog 5 kg te gaan nu. Kan ook m'n oude kleren wel weer aan, maar de knoop zit wel strak en dan zie ik toch weer die blubber eroverheen komen..
Dus ga me over een paar weekjes ook maar weer eens aanmelden voor sportschool of het zwembad opzoeken ofzo..
Ons kleine ventje is nu 3 wk...

Ik troost me maar aan jullie verhalen dat ik dus niet de enige ben, uitzonderingen daargelaten, ik draag men positiekleding, en heb zelfs het idee dat ik gewoon weer aankom.
Nu ben ik blij als ik op nacontrole ga, want ik heb nog veel vocht in men lichaam, ben benieuwd wat de vk gaat zeggen. Zal wel retourtje dokter worden.
Had verwacht dat het wel sneller zou gaan, maar ik geef dan ook geen bv meer.

Ik zoek dus nog een sportmaatje, omgeving rijswijk hhahaha, wie biedt?

Hey hier ook een beetje los vel nog. Ben van de 23 kg alweer 16 kwijt. (2,5 week geleden bevallen). Sporten mag nog even niet van de verloskundige, ongeveer na 4 a 5 weken pas. Dus let nu goed op wat ik eet en drink!

Ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt met dat velletje wat er nu nog hangt hihi

liefs en succes

Ik gruwel echt van m,n lijf nu.Erg om te zeggen,maar het is zo.En mum-to-be.helaas kan ik met je meepraten, ik heb aan mijn vorige 2 zwangerschappen ook een diastase overgehouden:(
Ik durf nog niet te zeggen wat de schade nu is,maar de rek is er weer flink uitgeweest.Als het is zo is als het al was,dan kan ik er mee leven (denk ik),maar als het erger is geworden,dan wil ik me eraan laten helpen.Ik wordt begin volgend jaar 30 en moet er niet aan denken,dat ik me dan de rest van mijn leven ongelukkig moet voelen met m,n lijf.Het schaadt echt mijn zelfvertrouwen en ook binnen de relatie.Je wilt je als vrouw toch ook wel sexy voelen.Kwa kilo,s durf ik echt niet te zeggen.Mijn weegschaal is stuk en heb me bij de vk op een gegeven moment ook niet meer gewogen de laatse keer was ik 12 kilo bij,maar daar is nog behoorlijk wat bij is gekomen alleen al aan vocht.Ik zie het wel,als ik weer in m,n oude kleding pas......zucht.....

liefs,

Heel eerlijk: ik ben 10 dagen geleden bevallen. Was 19 kilo aangekomen, ben er inmiddels 18 afgevallen. Blijkbaar ben ik aangekomen van kind en vocht, want het vloog eraf. Nu was ik altijd al iets zwaarder, er mag best 10 kilo vanaf (ik woog ook 10 kilo lichter toen mijn man en ik bij elkaar kwamen). Die 10 kilo zijn van het stoppen met roken voor ik zwanger werd van de 1e en een 2 a 3 kilo van de vorige zwangerschap die zijn blijven plakken.

Wil er tzt dus wel wat kilo's vanaf hebben, maar ik vind alles zo lekker!!! En nu laat ik mezelf nog even verwennen met lekkere dingen, ga straks wel eens een serieuze poging doen.

Wil nog wel even de dames die zo'n moeite hebben met hun lijf een hart onder de riem steken. Wat naar dat jullie je zo vervelend voelen over je lijf en de onzekerheid die daarbij komt kijken. Ook al weet je waar je het allemaal voor gedaan hebt, toch is het niet leuk! Ik hoop dat jullie het ook de tijd kunnen geven om weer een beetje in vorm te raken en als het inderdaad niet gaat met sporten en lijnen, gelukkig is er nog zoiets als cosmetische chirurgie. Ik denk zeker dat ik dat ook zou doen als ik zo ongelukkig zou zijn met mijn lijf!!

ondanks dat mijn buik bijna weg is, draag ik nog steeds mijn zwangerschapsbroeken. Gewone broeken passen nog niet over mijn benen en kont. Tja daar zit nog wel lekker wat vet blijkbaar...

Van de 15 kilo ben ik er nog maar 5 kwijt... Vanaf volgende week maar eens rustig weer gaan beginnen met sporten. Dan ishet goed 6 weken geleden. Hopelijk gaan de laatste 10 er vrij vlot af want die zwangerschapsbroeken nog heel lang dragen, heb ik ook geen zin in!

Terug
Bovenaan