Als er kampioenschap blubberbuik was zou ik winnen.

Het kan nog erger, hier geen blubber, maar zwanger-buik! En mijn 'Pamela' borsten zijn ook alweer helemaal ingestort.
na nummer 1 zijn mijn rechte buikspieren nooit meer naar elkaar toegegaan, een zgnaamde diastase.
Veel vrouwen hebben dit in lichtere mate, maar ik heb t zo erg dat ik constant 3 a 4 maanden zwanger leek (heb dus ook 4 jaar lang gehoord 'wat leuk dat je weer zwanger bent' en dat soort opmerkingen, verder slank, maar met een bolle buik. Bij deze zwangerschap ging de buik dus ook weer helemaal 'los' ; het natuurlijke corset was er immers niet meer en mijn buik is natuurlijk nu twee keer zo erg geworden.
Volgens de gyn train je dat niet meer weg, maar kan t alleen geopereerd worden, kosten ; 4 a 5000 euro, wordt NIET VERGOED, of je organen moeten er echt zo onderhand uitvallen. Ik ga dus echt sparen want geen zin in weer jaren corrigerend ondergoed en wijde kleding!
Ik zie de blubberbuiken van vriendinnen om me heen weer redelijk goedkomen, iig kunnen ze het met kleding comoufleren. Ik krijg mijn buik zelfs met corrigerende hemdjes niet meer goed.
Ik heb trouwens wel twee keer een keizersnede gehad, schijnt wel verschil te maken.
Hopelijk voel je je wat beter na dit ' nog erger-verhaal' haha

Hier ook een blubberbuik hoor. Ik ben voorlopig nog niet op mijn startgewicht. Nog 13 kilo en dan mag er nog eens 5 vanaf. En die straie bah bah.

Mum-to-be jeetje wat vervelend zeg. Wat erg dat ze dit niet vergoeden zeg!!

hhhmm ik geloof dat ik jullie jaloers moet maken. 16 dagen geleden bevallen en nog maar 4 kilo's te gaan. En eigenlijk hoop ik dat deze erop blijven, omdat ik voor mijn zwangerschap een ondergewicht had.
Nu geef ik wel borstvoeding, dus dan gaan de kilo's snel.
Heb nog wel een klein blubberbuikje, maar ja er zitten dan ook helemaal geen spieren meer in.

De kraamverzorgster bleef maar zeggen:wat heb je toch een strakke buik!maar mn buik is nog lang niet de oude,was eerst veel en veel strakker.past nu na 2.5 week ook mn broeken nog niet.maar dat komt ook wel dat er nog meer vet op mn heupen en taile zitten.om mn buik past al redelijk.ik moet ook nog 7 kg tot mn startgewicht.maar mn man vind 2 kg eraf ook al prima ik zeg 4 kg.was voor de zwangerschap ook iets te licht.merk wel dat het bij de 1ste er makkelijker afging dan nu.hoop snel mn broeken weer te passen.maar krijg ook steeds meer honger.mn ventje eet erg veel denk haha.dan maar lekker veel wandelen denk..en gezond eten maar ben eigenlijk best een snoepert
liefs jootje

Ik heb er echt zin in om straks weer mijn kleren te gaan passen. Ik ben pas anderhalve week geleden bevallen en door die complicaties loop ik nog de hele dag in pyjama, moet nog regelmatig even plat.

Maar ik val momenteel zo'n 1,5 kilo per 2 dagen af... ik vind dat zelf best veel. Er gaat erg veel energie in mijn herstel zitten. Nog 5,5 kilo en ik zit weer op mijn startgewicht... en dan mag er nog wel een kleine 5 kilo vanaf voor het mooie, ach ja, we blijven vrouwen he?

Gelukkig ben ik niet de enige pfff wat een buik nog. Lijk echt nog 20 weken zwanger ofzo!
Vraagje: zijn er nog meer die nog steeds (een paar weken na bevalling) met zwangerschapsbroeken aan lopen?

Ik was 12 kilo aangekomen en ben er 11 kwijt... Eigenlijk was ik voor de zwangerschap iets te licht, dus moet er weer ééntje bijkomen...
Al mijn kleding past al weer, maar mijn buik is uiteraard wel veel minder strak. Ik heb alleen zo'n ontzettende hekel aan buikspieroefeningen...
Mijn borsten zijn ook weer zoals voor de zwangerschap, die hadden van mij best iets groter mogen blijven! Maar ja, je kan niet alles hebben.
Van de ZwangerFit-begeleidster mag ik vanaf volgende week de rechte buikspieren trainen. Voorlopig alleen de schuine...

Ha Tweedexmama,,

Nou ik loop ook nog in kleren die me voordat ik zwanger werd te groot waren hoor...
Positiebroeken heb ik niet veel gedragen (ik ben meer van de rokjes) maar ik pas ze nog best :-(

Ach, ik zie wel dat het gewicht er snel af gaat, zo'n 1,5 kilo per week en dus zou ik in theorie over een week of 6 weer in mijn kleren moeten kunnen...
Ik kijk daar maar naar uit.
Als ik in februari maar weer 'in vorm' ben, dan ga ik shoppen voor mijn trouwjurk!

Maar het is inderdaad een beetje frustrerend soms om nog steeds niet in je 'eigen' kleren te kunnen, Ben mijn positie meuk ook wel zat, loop ik immers al ruim een half jaar in rond.

X
Evje

Terug
Bovenaan