Als het na vroege MK langer duurt

Hoi zwindo!
Gatsie wat vervelend weer! Blijft elke keer een teleurstelling. Hopelijk hebben jullie volgende maand gelukI. Ik hoop nog op deze maand, maar ga er maar niet vanuit, tot nu toe elke maand de teleurstelling, hoe meer ik erop hoop hoe groter de teleurstelling. Ik vind het ook prettig om te lezen dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem. We wachten af, succes met de volgende ronde en ik ga voor jullie duimen!

Dankjewel flower! En wat je zegt over continue die teleurstelling heel herkenbaar. Maarja nu gewoon weer de schouders eronder en vol goede moed naar de volgende ronde ik ben alleen nog aan het twijfelen om weer ovulatietesten te gaan gebruiken of niet. Gebruik jij zelf iets aan testen om inzicht in je cyclus te krijgen? Ik heb het nu 2 rondes gedaan maar merk dat ik er aan een kant extra mee bezig ben aan  een kant, dus twijfel nu om het niet te doen om het misschien iets meer los te laten.
Ik ken overigens iemand die een paar maanden voor mij een miskraam had en bij haar heeft het een half jaar geduurd voor de weer zwanger was. Ik had deze ronde extra hoop dat het voor mij ook zo zou gelden helaas niet, maar misschien voor jou wel! Heel veel succes in ieder geval en hopelijk eind sept een hele mooie dikke positieve test!

Hoi zwindo,
Ikv zelf de teleurstelling en elke keer weer hoop hebben lastig. Ik gebruik nog steeds ovulatie testen ik heb ook gedacht om ermee te stoppen omdat je er daardoor nog meer mee bezig bent, alleen ik kan het niet loslaten. Voor mijn gevoel is dat het enige waar we wat aan hebben mijn cyclus wissels elke maand en er is geen touw aan vast te knopen. De ene maand op dag 17 een positieve test, de andere maand op dag 28. Dus voor nu gebruiken we het nog en ik snap heel goed als je ze niet meer wilt gebruiken want het zorgt voor veel onrust! Lief dat je het zegt, in hoop het weer heel erg maar ik ga er maar weer vanuit van niet. Helaas probeer ik dat de laatste maanden elke keer, alleen de teleurstelling blijft groot. Ik ga mega hard voor jullie duimen, hou je me op de hoogte?!

Hoi Flower!
Snap heel goed die teleurstelling steeds. Moet zeggen dat ik er vorige ronde wel meer moeite mee had dan deze. Hoewel ik deze ronde wel eerst ook echt een heel goed gevoel had dat het misschien wel eens raak kon zijn, maar hoe meer ik richting mn NOD kwam hoe meer dat gevoel verdween.
Daarnaast heb mij nu last minute ingeschreven voor de mudmasters als een soort cadeautje voor mijzelf. Dit is iets wat ik erg leuk vindt om te doen en kijk hier nu heel erg naar uit. En als ik zwanger was geweest had ik dit niet kunnen doen. Enige wat wel jammer is is dat ik nu ook net een griepje heb gehad dus en ben nog steeds wel aan het snotteren dus mn conditie heeft wel een beetje op klap gekregen. Maar dit is iets wat mij energie geeft en merk wel dat dit de acceptatie dat het deze ronde niet raakt is wat makkelijker heeft gemaakt.
Qua ovulatietesten zit ik nog steeds heel erg te twijfelen. Ik ben ook wel een beetje iemand met een instelling meten is weten haha. Dus is het aan een kant wel fijn, maar ik ben er dan gelijk weer zo mee bezig. Ik snap dat je in jou geval je ze wel blijft gebruiken met een onregelmatige cyclus. Ik zou het dan ook heel fijn vinden om wel te weten wanneer ik het een en ander kan verwachten. Mijn menstruatie is nu net gisteren gestopt dus ik ga nog even nadenken wat ik ga doen. Mijn cyclus zit nu rond de 38-39 dagen dus dat is wel consequent maar las ergens dat als je langer dan de 35 dagen zit er soms geen eisprong plaatsvindt ofzo dus daar zit mijn twijfel om toch gewoon die ovulatietesten te gebruiken. De zekerheid dat er wel gewoon een ovulatie plaatsvindt.
Hopelijk mag je deze maand mooi nieuws hier komen vertellen dat het gewoon raak is! Ik hou je op de hoogte jij mij ook? ik zit ondertussen ook in het forum voor de NOD in oktober, helaas pas 18 oktober voor mij door de lange cyclus dus nog ruim een maand (jeetje dat klinkt lang?)

Hoi dames,
ik sluit me ook aan.  Vorig jaar september heb ik een miskraam gehad met bijna 7 weken. Nu dik een jaar verder ben ik nog niet zwanger (maar ondertussen zoveel mensen om mij heen wel). Ik merk dat ik er steeds meer down van word wanneer het weer niet raak is. Vanaf maart/april letten we ook veel beter op mijn vruchtbare dagen e.d. maar het lijkt gewoon echt niet op te schieten. En ik stel het bellen van de huisarts uit, omdat ik eigenlijk de medische molen niet in wil. Zo lastig djt allemaal! 

Hoi liefmadeliefje,
Ja super lastig en frustrerend, snap heel goed dat je de medische molen niet in wil. Wij hebben er nu voor gekozen om het toch te doen, we zijn nu net doorverwezen en wachten op de eerste afspraak. Wij hebben ervoor gekozen omdat we toch allebei onzekerder worden door de situatie en wij eigenlijk gewoon willen weten of er iets mis is en wat dan de alternatieve zijn, over eventuele behandelingen denken wij nog even niet na en bekijken we op dat moment wat we wel en niet willen. Maar voor onze eigen geruststelling willen we het nu gewoon weten. Ik wens jullie veel succes en ik hoop dat jullie gauw zwanger mogen zijn!

Hoi liefmadeliefje,
Ja super lastig en frustrerend, snap heel goed dat je de medische molen niet in wil. Wij hebben er nu voor gekozen om het toch te doen, we zijn nu net doorverwezen en wachten op de eerste afspraak. Wij hebben ervoor gekozen omdat we toch allebei onzekerder worden door de situatie en wij eigenlijk gewoon willen weten of er iets mis is en wat dan de alternatieve zijn, over eventuele behandelingen denken wij nog even niet na en bekijken we op dat moment wat we wel en niet willen. Maar voor onze eigen geruststelling willen we het nu gewoon weten. Ik wens jullie veel succes en ik hoop dat jullie gauw zwanger mogen zijn!

Hoi liefmadeliefje,

Terug
Bovenaan