Als het na vroege MK langer duurt

Hoi Flower, 
Dankjewel voor je lieve bericht! Ja ik snap het heel goed dat je op een gegeven moment graag wilt weten waar het aan ligt. Ik begin ook steeds onzekerder te worden, maar tegelijkertijd praten mijn man en ik onszelf nog wel steeds moed in dat het wel goed komt. Even kijken hoe lang we dat nog volhouden ?. 
Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is! Good luck! ? 

Hoi liefmadeliefje
Jeetje wat ontzettend lastig zeg al zo lang. Ik vindt nu ruim een half jaar al lang. Dus snap de onzekerheid ook zeker. Bij mij is mn cyclus ook nog eens veel langer geworden na de mk, wat bij mij ook heel erg de onzekerheid extra aanwakkerde. Ik ben daardoor ovulatietesten gaan gebruiken om te zien of ik wel een eisprong heb, want las allemaal berichten dat als je cyclus langer is dan 36 dagen er soms geen eisprong plaatsvindt. Maar tot nu toe heb ik wel steeds een piek gevonden en dat brengt gelukkig wel wat rust met zich mee. Het lange wachten is alleen echt heel vermoeiend. 
Heb je trouwens wel een echo gehad om te kijken of alles echt helemaal schoon was. In de eerste instantie had ik daar zelf geen behoefte aan tot ik maar niet ongesteld werd en heb toen toch een afspraak gemaakt. Uiteindelijk bleek alles gelukkig netjes schoon te zijn, dus was wel een geruststelling. 

@flower hoe is het bij jou ondertussen? Vorige ronde was het bij mij helaas niet ben nu aan het wachten tot ik mn piek vindt die zit er een dezer dagen aan te komen. Ik merk wel dat ik er nu. Iets relaxter in zit deze ronde. Ok hoop dat dat zo blijft wanneer ik mn piek heb gevonden en weer op het wachtbankje zit. We gaan het zien.
Ik hoop in ieder geval dat we allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben en alles op de goede plek zit en blijft zitten en we een hele mooie zwangerschap tegemoet gaan.???

Hoi zwindo!
Nou het is niet te geloven maar ik ben gewoon zwanger! Ik was er totaal niet vanuit gegaan, maar mijn menstruatie liet wel heel lang op zich wachten toch een test tegenaan gegooid en die was super positief! Ik vind het zo spannend! Wat fijn dat je wat relaxter ben, ik ga voor je duimen deze maand!
??

Wow Flower wat een geweldig nieuws!! Krijg er gewoon helemaal kippevel van. Wat heerlijk. Hoever ben je nu ongeveer? Heb je al een eerste echo gehad? Lukt het om er ook al een beetje van te genieten? Sorry voor de vragen bom zo op de vroege morgen haha.
Hier helaas minder nieuws. Hoewel ik er behoorlijk relaxed inzat deze ronde heb ik helaas tot op heden geen piek kunnen vinden met ovu testen dit betekend dat ik voor het eerst nu echt dik boven de 40 dagen uit ga komen. Ergens ga ik twijfelen heb ik de testen wel goed gedaan? Of heb ik toch teveel gedronken ervoor. Naja omdat ik nu zo lange cyclus heb en ik hierdoor ineens toch ontzettend begon te twijfelen heb ik contact opgenomen met de vk. Die zei dat dit inderdaad wel raar is. wat ik niet echt had verwacht als reactie, dacht die zegt gewoon dat het kan en dat ik het moet afwachten. Ik moet nu vanmiddag naar de ha om wat opties te bespreken. vk stelde zelf voor om wellicht de pil voor een cyclus te slikken om het lichaam te resetten (balen want dus gewoon een maand geen kans) of iets van een cyclus monitoring of misschien een ander onderzoek naar de oorzaak hiervan. Ik hoor het in ieder geval vanmiddag.
Vindt het best wel spannend, aan een kant ergens wel een soort van opluchting nu omdat ik weet dat ernaar gekeken gaat worden en ik weet dat ik waarschijnlijk toch goed zat met mijn gevoel dat er iets niet helemaal goed zit. Kortom to be continued...
Voor jou een hele mooie goede, gezonde en heerlijke zwangerschap gewenst!

Hi zwindo
Ja ik kan het zelf nog moeilijk geloven en ben tegelijkertijd ook zo zenuwachtig, ben echt bang dat het weer fout gaat. Ik hoop zo van niet, probeer er maar niet teveel over na te denken. Ik ben als ik zelf reken nu 4 weken en 5 dagen. Nog geen echo gehad of iets heb me ook nog nergens aangemeld, denk toch te bang dat het toch fout gaat. Van de week ga ik het toch maar doen.
Jeetje wat balen allemaal! Maar 1 geruststelling ik had deze maand mijn ovulatie op dag 27!!! Dit zou mijn ena langste cyclus worden en daarom was ik ervan uit gegaan dat het nu ook niet wat zou zijn, dus wel haha! Ik hoop dat je huisarts je wat heeft kunnen vertellen en dat je verder kan. Ik hoop mega erg voor je dat het snel lukt! Super gegund, zeker als je al wat langer wacht, ken het gevoel helaas als geen anders. Wij zijn nu meer dan een jaar bezig geweest. En nu hoop ik heel hard dat dit het happy end gaat zijn!
Sterkte en ik duim nog steeds voor je!?

Dankjewel flower! Ben in ieder geval blij dat jij al mooi nieuws hebt geeft hier ook weer goede hoop. Ik snap zeker alle onzekerheden en spanningen nu. Hopelijk mag je snel voor een echo langskomen en zie je een mooi kloppend hartje en kan je het dan allemaal ietsje meer loslaten en genieten.
Ik ben nu officieel doorverwezen naar het fertiliteitscentrum en heb eind deze maand de eerste afspraak. Stiekem hoop ik natuurlijk dat er nog iets gebeurd in de komende weken, maar ga er niet vanuit. Heb geen nieuwe ovu testen meer gehaald en zie wel hoe het loopt. Nu meer de focus op die afspraak. Een andere soort wachtweken zeg maar.

Terug
Bovenaan