<p>Ik weet niet of ik ben ingelogd, anders bij deze, een post weer eens van Knuffeltje.</p><p>Deze maand vooral onwijs veel boosheid. Het echte proberen loopt nu sinds januari. Ik zie veel bekende namen hier verdwijnen. Natuurlijk blijven er velen met mij in hetzelfdr schuitje zitten.</p><p>Zwanger worden is iets ongrijpbaars. Iets wat een ander overkomt maar jou niet.</p><p>En om dat in te peperen dan wordt je gewoon iedere maand weer ongesteld.</p><p>Daarom deze maand boosheid. Dat het wèèr niet gelukt is.</p><p>Dat ik een aangetrouwde nicht heb die als een logge olifant eroverheen walst en het over haar zwangerschap heeft alsof het godverdomme een pakje boter is. Of ík wat beddengoed kan ophalen omdat ik toevallig in de stad woon waar zij dat op marktplaats of weet ik het gezien en gekocht heeft voor de baby.</p><p>De baby. Ik zou het Frummel normen, Frutsel, Onderhuurder, iets, maar niet alsof het een product was wat wel interessant was om aan te schaffen.</p><p>Maar nicht heeft nergens moeite voor hoeven doen. Nee zij is zielig want zij heeft spasmes en zit in een rolstoel. Maar wel godverdomme twèè kinderen nemen terwijl nr1 ook al door mijn neef en mijn tante wordt opgevoed. Jahoor, nog maar een erbij. Welja...</p><p>Ik heb geloof ik te lang niet gebokst... Dat wordt vanavond al mijn frustratie er uit rammen want het zit me veel te hoog.</p><p>Ik hoop dat het dan deze herfst raak mag zijn als de zomer ons niet gegund is...</p><p> </p><p> </p>