<p>Hoi dames,</p><p>Ik ben op zoek naar andere dames die het ook zat zijn om zich heen te horen dat iedereen 'zomaar' zwanger lijkt te worden. Mijn schoonzus en ik zijn bijna tegelijk begonnen met project Kinderwens. Zij is net bevallen... Vriendin heeft een kleine van een jaar en is nu ook al weer 4,5 maanden zwanger. Collega (tevens vriendin) die ik in januari er nog uitgebreid over heb gesproken vertelde serieus er nog niet mee bezig te zijn. Ondertussen ook 17 weken zwanger. Ik weet dat men meestal alleen de succesverhalen vertelt en er anders over gezwegen wordt. Maar nu na 9 maanden begint het zn tol te eisen. Ik merk dat ik op dit forum best wel wat steun, tips en gezelligheid krijg dus wil het niet gedag zeggen. Maar elke maand in de NOD-fora zijn er weer zoveel dames die na 1,2,3 rondes zwanger zijn. En ik misgun het echt helemaal niemand! Maar zou het zelf ook zooooo graag eens kunnen zeggen dat ik zwanger ben (nb: ik weet dat er mensen zijn die er jaren over doen om zwanger te worden en dat ik wat dat betreft nog niet 'mag' klagen)</p><p>Hoe gaan jullie om met opmerkingen uit de omgeving? Hoe houden jullie het nog gezellig en leuk in bed? En doen jullie nog bijzondere dingen om de kans te vergroten? De gouden tip 'je moet het loslaten' ben ik ook een beetje zat. Op vakantie afgelopen maand alleen maar genoten, maar ook weer geen succesverhaal...</p>