Als het wat langer duurt

Hee dames,
Iemand intussen al wat nieuws?
op 03-09 nog steeds niet ongesteld en een negatieve test, mocht gelukkig dezelfde dag nog naar de gyn. Komen voor een echo. Niks te zien geen eitjes niks. Ik moest 2 weken afwachten.
2 weken verder nog geen menstruatie weer negatief getest. Weer naar de gyn. Gebeld ik heb een kuur provera voorgeschreven gekregen. Duurt weer min 10 dagen voor we weer verder kunnen.
dit wachten iedere keer is zo vermoeiend, de laatste dagen moet ik mezelf ervan weerhouden om heel de dag te huilen. 
Moet volgende cyclus een dubbele dosis clomid nemen hopen dat het dan wel lukt. 

Moeilijk als het zo lang duurt. Wij hebben een kindje van bijna 14 maanden en zijn nu ruim een half jaar bezig voor een 2e. Is wel anders dan dat je voor een 1e bezig bent natuurlijk.
Mijn 1e zwangerschap was 2 jaar terug een missed abortion en na 3 maanden ben ik acupunctuur gaan doen en was ik na 3x zwanger. Inmiddels alweer bijna 3 maanden bezig met acupunctuur (wekelijks), temperaturen, Chinese kruiden om mijn baarmoederslijm dikker te maken en geen alcohol. Dinsdag mijn NOD, maar heb niet het idee dat het deze maand raak is.
Temperaturen vind ik wel een goed inzicht van je cyclus geven, al blijft het lastig om te zien wanneer mijn ovulatie is geweest.
Iedereen heel veel succes! 

Ik ken je verhaal. Achteraf ben ik blij dat ik pas hier ben gaan lezen toen ik al zwanger was. En persoonlijk vind ik dat je inderdaad niks te klagen hebt. Ik had na bijna 2,5 jaar weer een afspraak met de fertiliteits poli gemaakt (jaar eerder komen ze niet veel om de kansen te vergroten). Afspraak gemaakt voor zo'n 6 weken later. Na 4 weken die afspraak af kunnen bellen. Gek genoeg schijn je dat vaker te zien, toch een vorm van loslaten misschien. Al zijn wij er nooit extreem mee bezig geweest. 

Wat zouden jullie doen?

Ik ben sinds december gestopt met de pil. In het begin vooral ontpilt en niet  gericht geklust. Sinds half jaar wel echt met ovulatietesten etc. Heb twee keer een goed ovulatietest gehad. Andere keren miste ik hem steeds omdat te druk was en het dan vergat op het moment dat het moest. 
Mijn vriend heeft twee keer een antibioticakuur gehad (vorige maand en nu) en dat is helemaal frustrerend. Wat moet ik nu doen? Al naar dokter? WAt als ie zegt: ja maar hij zit aan de antibiotica, dus ga nog maar even door?

Wij zijn voor ronde 11 bezig. Ik heb meerdere keren tegen mijn vriend gezegd dat we na een jaar proberen naar de huisarts gaan. Nu dat moment in zicht komt vindt in dat toch weer een hele stap. Toch bang dat er iets niet goed is...?
In mijn omgeving lijkt iedereen binnen een paar maanden zwanger te zijn (drie vriendinnen na 1 keer!). Heel fijn voor hun, maar ik wordt er iedere keer ook weer verdrietig van.

Hey appeltje,.. 
Wij zijn  niet meer in rondes bezig maar in maanden. Want zo een rare cyclus 12 33 33 34 51 60 19 18. Ben 2 weken geleden naar de dokter gestapt. Ik moet weten waarom mijn lichaam (voor mijn gevoel) mij in de steek laat. Kreeg te horen 80% van de stellen zijn binnen een jaar zwanger. 20% Dus niet. Bloed laten prikken. Niks aan de hand. Aan de ene kant gelukkig aan de andere kant,.. Wat is het dan?
Gelukkig mag ik volgende week een inwendige echo laten doen. Ik ben nu 11 maanden verder. Mag al op onderzoek uitgaan vanwege medisch verleden. Anders doen ze nog niks hoor!!
Maarja idee blijft wel wat nou als het mis is. Maar andere kant ze zijn er om te helpen en vi d dat dan beter dan in onwetendheid blijven.

Maandag mijn afspraak gehad bij de gynaecoloog.  Heb een inwendige echo gehad.  Op 1 eierstok zat een cyste en de andere zag er goed uit. 
Moet nu 2 keer bloed af laten nemen en dan gaan ze kijken waarom ik geen eisprong heb.  Zeer verdenkt de prikpil er van. En mijn vriend moet zijn zaad laten testen.
Allemaal heel spannend. Maar had het maandag na de afspraak toch even zwaar en was teleurgesteld in mijn zelf, waarom het nu voor een keer niet normaal kan,  maar altijd de moeilijke weg. Helaas story  of my life. 
Hoe is het jullie verder?

Terug
Bovenaan