Hee Talke,
je brichtje deed me aan dit gedichtje denken;
Geluk is als een vlinder...
Hoe meer je erop jaagt,
hoe verder hij zich van jou verwijdert
Maar als je rustig blijft zitten
en je aandacht aan andere dingen besteedt
komt hij vanzelf op je schouder zitten...
Of dit zo is qua zwanger worden ik weet t niet..
maar je berichtje deed me ook denken aan de zin die mn vriend van morgen tegen me zei; je moet rustig aan doen, hier moet je geduld voor hebben...(dit zei hij nadat ik er 2 dingen uitfloepte toen we de garage samen opruimde; 1 een grote finding nemo sticker waarvan hij vroeg of ik hem wilde bewaren en ik antwoorde, neuh, ik hoef geen nemo-babykamer of jij wel? en 2 even erna zag ik een doos met modelvliegtuig staan en vroeg; wil je die wegdoen of nog bewaren om nog met ons kleintje samen te maken??
hij spookt al de gehele dag door mn hoofd en hij heeft ook gelijk,
maar als ik eenmaal iets graag wil...
en het gevoel en gedachten zijn niet zo ploep weg te zetten.(maar het zijn gewoon steeds mijn gedachten als ik wat doe, en we zijn pas met ronde 1 bezig...
Gaan mannen er over het algemeen dan zo anders mee om dan vrouwen?
Ik surf regelmatig over het internet voor informatie en andere baby dingen, denk geregeld bij iets dat ik doe aan baby's of stel t in t verband met baby's (bijvoorbeeld; net na onze conversatie liepen we samen nr buiten om iets in mn nieuwe auto te zetten en ik zei; goh, ik heb de achteklep nog niet open gehad of er in gekeken; hij maakt de klep open en t eerste wat ik gewoon denk is; hier past wel een kinderwagen in....)ik heb dit maar niet gezegd.
Hij heeft ook wel gelijk van de andere kant, maar hebben jullie dit nu ook??!!
(fijn dat ik even mn geveoelns bij jullie kwijt kan!)
oja; nu nog wat; zag een schommelstoel op internet en was meteen verliefd, ik heb die gadachte nu wel uit mn hoofd om er al een te kopen!!
waren we net bij de 'eierboer' alias vader van vriend van ons en er stond foto van zn nieuwe kleinzoontje waar wij op reageerden, en die man zegt; jaha oefenen jullie maar goed, dan krijgen jullie ook zo'n kleintje.....
tsja..
thnx for listening!!xx zuus