Als je iets heel graag wilt lukt het dan?

ja ik begrijp helemaal wat je bedoelt!!! ik hou er ook rekening mee met bepaalde dingen!! en ik kijk op internet ook naar dingen die met baby's te maken heeft!
wil graag goed beslagen te ijs komen zeg maar! m
aar ja dit heb ik ook met andere dingen, als we wat nieuws moeten zoek ik het ook helemaal na op internet!!
 alleeen dit houdt me nog meer bezig!! kinderwagens babykamers etc!  
ook nu ik al 2 maand en 2 weken niet ongi ben geworden ga ik allemaal oplossingen bedenken ( monnikspeper enz) maar mijn vriend vraagt af en toe alleen maar Nou hoe is het me je ongi? ik nou die is er nog niet ow nou dan moeten we maar gewoon weer oefenenen he!! hij is er lang niet zo mee bezig al mij maar ja het is ook mijn lichaam he

Ja ik denk ook altijd maar zo; een goede voorbereiding is t halve werk, ook bijv als we vakantie boeken; erna (als is t paar maanden voor we gaan surf ik internet af en koop boekje erover bij anwb)dan begint de vakantie voor mijn gevoel al!!
maar wat is Monnikspeper coortje??
x zuus

ja hahah dat doe ik ook altijd! toen we een andere auto moesten heb ik een half jaar op internet lopen kijken!! monnikspeper is een kruid waar je cyclus regelmatiger van kan worden!!

Aha ok! wel eens van gehoord, maar waar t goed voor was?!thnx
x zuus

Hee Zuus

Jouw gedicht slaat de spijker op de kop misschien. Ik hoop het niet want zoals ik al zei ik kan dat knopje niet meer uitzetten.

Inderdaad bij veel dingen die ik doe komt het in me op, bij aanschaf van dingen enzo altijd rekening houdend met. Laatst nog heb ik een campingbedje gekocht. Nu hebben een aantal vriendinnen een kindje en mijn zusje ook, hoeven ze dat al niet meer mee te slepen maare ook straks voor onze kleine hoop ik.

En ja als me iets bezighoudt struin ik het hele internet af.

Mannen zijn er sowieso minder mee bezig heb ik het idee, die van mij vind het ontzettend vervelend als NOD WOD is geworden. En beurt me dan ook op. Hij zegt dan. Ik voel het we krijgen een zomerkindje...........lief he.

En Coortje jij bevestigt wij vrouwen ongeveer het zelfde denken.

Bedankt voor jullie reacties

en Succes
liefs talke

quote: Talke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-07-2006 15:59:48'));

Zoals ik al zei ik kan er niet niet aan denken, dus mijn ei leg ik bij jullie zolang neer!

Als je vent dan z'n zaadjes ook bij ons legt zit het wel goed!

Hey Zuus en Coortje,

Heel herkenbaar! Dat doe ik inmiddels ook al sinds vorig jaar oktober. Het eerst wat ik deed was de babykamer ontwerpen. Ik had al gelijk een thema. Ook scheurde ik overal aanbiedingen uit reclamefolders van babykamerinrichtingen en struinde ik het halve internet af. Ik heb al een aantal knuffels en andere spulletjes van het thema verzameld (gekocht of uit mijn eigen jeugdcollectie) en die liggen naast alle aangeschafte zwangerschapsboeken en dito testen in mijn nachtkastje te wachten op dat ene moment.

Toen we vorig jaar voor  een nieuwe (tweedehandse) auto gingen kijken hield ik er idd ook al  rekening mee dat er een kinderwagen achterin zou passen. Laatst een nieuwe fietsmand voor mijn nieuwe fiets gekocht: moest natuurlijk wel tegelijk met een kinderzitje aan het stuur passen.  En ga zo maar dooor. Word af en toe gek van mezelf!

Nou, zo weet ik weer dat ik niet de enige mafkees ben.

Greetz,

Tammy

Ja gelukkig tam dat er meer zoals ik zijn!phoe!!Maar ja; had ik me gister voorgenomen om er niet aan te denken en mee bezig te zijn, maar t leek wel of t lot er mee speelde;
- eerst zei de 'eierboer' toen we gister eieren haalden (die van de kip)nav een foto van zn kleinkind die er stond; ja oefenen jullie maar goed dan krijgen jullie ook zó'n schatje....ik zei nix, maar mn vriend zei; ja wij oefenen goed!
-toen lag er een boekje in de brievenbus wat ik besteld had; ik wil zwanger worden
- vervolgens dacht ik s avonds toen ik met mn beste vriendin ging spinnen; eens heerlijk 3 kwartier me total loss fietsen en even weg die gedachten; daar begon ze over een andere vriendin die ging trouwen en vroeg me; jullie gaan niet trouwen he?maar wil kinderen he.....(en ik wilde t door die fitness zaal tegen haar van geluk schreeuwen dat we met pil gestopt zijn, maar wist me in te houden, want heb me voorgenomen t pas te vertellen als t echt is....en dat is O zo moeilijk tegen je beste maatje!
- en als of dat nog niet genoeg was(en ik had hem daar nog nooit gezien) komt een exvriendje van me binnenlopen waar ik ..de eerste keer sex mee gehad heb...
Nou mn dag kon niet meer stuk!!ahum
toen ik thuis was heb ik dan ook maar dat boekje in 1 ruk uitgelezen; dat hadik wel verdiend vond ik!
haha x Zuus

Terug
Bovenaan