Als je iets heel graag wilt lukt het dan?

Hee Talke,
Ik heb een lang cyclus. Ik begon vorig jaar met 84 dagen en zit nu ongeveer op 38 dagen. Geduld wordt op de proef gesteld.
Het is keileuk om op internet te kijken naar babykamers enzo, maar nu we langer moeten wachten is dat wel minder geworden(het kijken), omdat je eigenlijk alles wel gezien hebt.
Mijn mannetje is allemaal wel naar andere auto's aan het kijken ivm de kofferbak dat er een kinderwagen in past. We hebben een goede auto, maar moeten dan een zitting inklappen en geld voor een andere auto hebben we nu niet. Maar hij is wel volop aan het  kijken. Hij is zoiezo een grote kindervriend en ook zijn geduld wordt op de proef gesteld. Uiteindelijk komt alles goed, alleen duurt het wat erg langer.......

nou meiden jullie zijn niet de enige die er   zo erg mee bezig zijn.
ik heb er ook last van. de baby kamer ligt al op zolder, van vrienden over genomen, ze weten dat we bezig zijn zeg maar..
we hebben ook al een grote auto en ik kijk erg vaak op marktplaats naar baby spullen. en natuurlijk op internet op forums enzo

Oh ja, en ik heb ook al een verloskundigenpraktijk uitgezocht, namen bedacht, bedacht hoe we het iedereen gaan vertellen (of anderszins duidelijk maken), foliumzuur vanaf november geslikt, terwijl we pas in januari zonder iets  zijn gaan klussen  (of had ik dat al gezegd), elke maand bekeken wanneer ik uitgerekend zou zijn en welk sterrenbeeld het kindje dan zou hebben, een fotograaf uitgezocht om een mooie bolle-buiken-reportage te laten maken ("Hee, dat is een leuk idee" hoor ik mensen nu denken...), allerlei sites bij mijn favorieten gezet waar je de blije doos etc. kunt bestellen, ouderschapsverlofregelingen voor mijn hubbie uitgezocht,  het dichtsbijzijnde prenatal-adres achterhaald  .... en ga zo maar door...

neu, ik ben niet geobsedeerd, hoe kom je d'r bij?

Greetz,

Tammy

nee dan ben ik wel iets minder! kijk wel naar kamers en wagens enz en heb de namen al helemaal klaar liggen maar daar hou het ook wel mee op zeg maar!!

Terug
Bovenaan