als je net bezig bent... (mijn mening)

@ Eva, dat is de bedoeling ook hoor van een forum dat je je vragen maar raak kan vuren.
Gewoon lekker posten, daar is nix mis mee. Bedoel ook alleen maar dat de wereld niet vergaat als je binnen 6 maand nog niet zwanger bent.
En vaak als je het een beetje los laat, ben je eerder zwanger dan dat je je er helemaal aan vast klampt. Hoe vaak hoor je dat niet, mensen onvruchtbaar, zetten er op den duur een streep door en jahoor zwanger!

@ Rian, hier alles goed, net mn ei gelegt hihi.
Tempen doe ik ook niet, wil ook niet echt met 2 koters die moeders om 6 uur van der bed trekken haha.
We klussen rustig door, onze tijd komt nog wel.

x Mamaloe

@ Mamaloe Ahhh je bent legkip geworden! Leuk!
Haha nee dat werkt niet he?! Ik heb er gewoon geen zin in.. ik weet dat ik zwanger kan worden.. de vraag is alleen hoe lang ik er nu nog op moet wachten. wij zijn vanaf deze maand voor het eerst bewust gaan klussen.. voorheen deden we het gewoon als we zin hadden. (nu uiteraard ook, maar wel in mijn vruchtbare periode)
En verder ach we zien wel.. het is het 2e jaar pas die we nu in gaan.
Ik hoop maar wordt niet wanhopig.

Nou ik ben het er ook wel mee eens.

Inmiddels zijn wij ook al 17 maanden verder nadat ik gestopt ben met de pil.
Ik heb  inmiddels ook afstand genomen van het forum, maar niet omdat ik teveel met het zwanger worden bezig ben maar omdat een boel meiden idd toch wel ver gaan in de eerste ronden al. Ik heb het idee van sommigen dat het leven er bijna van af hangt zeg maar.
En ik moet ook wel lachen om het met de kont in de lucht, ik ben de vorige ronde begonnen om na het klussen een kussen onder mijn billen te leggen. Haha.
Maar dit op aandringen van mijn hubbie. BIj de eerste heb ik dat ook gedaan (op aanraden van een collega toen der tijd) en wat denk je binnen twee maanden zwanger.
Dus mijn mannetje vond dat ik deze truc maar weer uit de kast moet halen, ach ja baat het niet schaat het niet toch?
Tempraturen ovulatietesten en dergelijke heb ik ook nog niet gebruikt, geen behoefte aan.

Groetjes Saskia

Hallo!

Ik ben het ook op veel punten met je eens hoor en ben ook van mening dat je alles moet kunnen voorleggen hier.  Ik zit nu in ronde 9 en ben nu twee rondes  begonnen met mijn temp. bijhouden rond mijn eisprong alleen omdat ik wilde weten  wanneer mijn ei is. Ja en kwaaltjes genoeg zoals iedereen, je zou zeggen dat ik dan iedere ronde zwanger had moeten zijn. Ik ben niet een keer naar de huisarts geweest, want daar huppel ik nooit zomaar/ vaak binnen. Ik schrijf hier wel op het forum wat ik voel, want ik vind wel dat je dingen moet kunnen vergelijken met elkaar en bespreken.
Het enigste waar ik om moest lachen was dat kussen onder je kont na het klussen! Haha, sorry hoor maar dat heb ik dus net gedaan met mijn ei. Ik vind, als je niet weet of het helpt, je het altijd kunt proberen. Niet geschoten is immers altijd mis! Maar ja, daar ben ik dus ook weer van genezen nu ik lees dat het dikke onzin is! Ik denk dat het voor vele meiden de onwetendheid is dat ze die dingen doen en als ze een paar rondes verder zijn dan is het niet meer nieuw en dan weten ze dat je altijd kwaaltjes hebt.

Liefs Yvonne

Ik wil nog wel even een aanvulling doen, ik lees vaak van anderen de reacties van hen HA of gyn. en ik vind toch wel dat er nog al eens verschillen in zitten in hen meningen. De een zegt dat iets wel goed is en de ander weer niet. En dan nog even terug te komen op dat kussen onder je kont, het is eigenlijk wel logisch dat de zaadjes meer kans krijgen als je bekken gekanteld zijn dan als je direct na  een paar  minuten naar de wc gaat? Dan loopt het er immers direct weer uit? Nou ja dat is dan mijn mening hierover en iedereen moet ook gewoon doen wat haar het beste lijkt.

Liefs Yvonne

heey dames

ja ik lees idd dat het echt de vrouwen die al een langere periode bezig zijn hier op reageren...
ik zelf ben in de eerste ronde meteen zwanger geraakt dus heb geen klagen.
mijn vraag is of als jullie eerder zwanger zouden zijn geraakt of dit onderwerp dan ook op kwam in jullie...ja sorry hoor maar de enige die nu eigenlijk klagen zijn jullie wel sorry dat ik zo hard ben maar het is wel zo laat de ene lekker na de ha gaan en de andere lekker daarheen.
als je er moeite mee hebt lees het dan gewoon niet..

zo dit wou ik ff kwijt

NOU ,MAMMELOE IK VIND DAT JE GOED GESPOKEN HEB TERRECHT EN SUCCES MEID XXX

quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2007 18:47:59'));

mijn vraag is of als jullie eerder zwanger zouden zijn geraakt of dit onderwerp dan ook op kwam in jullie...ja sorry hoor maar de enige die nu eigenlijk klagen zijn jullie wel sorry dat ik zo hard ben maar het is wel zo laat de ene lekker na de ha gaan en de andere lekker daarheen.
als je er moeite mee hebt lees het dan gewoon niet..

Ja dit zou ook in me opkomen als ik de eerste maand zwanger zou blijken.
Bij onze 2e was ik vlot zwanger (5e maand) en heb 't nooit in mn hooft gehaald om bij elk krampje, slijmpje, misselijkheidje of kuchje naar de dokter te gaan.
Als je om elke scheet bij je huisarts zit lijkt het me dat die je op den duur echt niet meer serieus gaat nemen (en terecht vind ik!)

En stel je gaat direct naar de huisarts, en het blijkt na een jaar dat je nog niet zwanger bent, wat voor grepen moet je dan wel niet doen?
Ik vind het obsessief om direct al aan tempen, ovu testen, en artsen bezoeken te denken als je nog maar net aan de gang bent.

Mijn mening dus.

Terug
Bovenaan