als zwanger worden niet lukt

A

Anoniem

Guest
hallo

Er zijn zoveel berichtje en groepen die al langer bezig zijn.
Ik begin toch maar opnieuw.

Wij zijn bezig voor een 2e mijn dochter is nu 2jr.
De 1e keer ging het gelijk goed en nu,nu zijn we alweer 9mnd verder.
ik had al weer een kind gehad kunnen hebben.
Ik vind het allemaal erg frustrerend en baal echt zo.
Deze wk weer ongi geworden weer een domper,soms wordt ik er echt een beetje depressief van  zucht.
Wie heeft dit ook en wil hier over mee praten?
gr Lotus

Ik zit in een soort gelijke situatie..

Alleen ik ga voor nr. 1. Mijn vriend is verminderd vruchtbaar.. en ik heb altijdgeroepen er is maar iets meer als 1 % nodig om zwanger te raken dus dus 40 % is nog kans genoeg.. maar nu begint de moed mij ook in de schoenente zaken.. Mijn vriend probeerd juist dat idee uit z'n hoofd te zetten.. Maar  nu hem dat een beetje begint te lukken ga ik er steeds minder vertrouwen in krijgen..
xxx

Mameotje

Hier nog zo iemand.
Wij zijn al een jaar bezig voor de tweede en vanwege mijn
onregelmatige menstruatie bij de gyn terechtgekomen.
Ik slik nu al 9 ronden clomid, maar helaas het is
nog steeds niet raak.
Frustrerend he!
Ik moet na het weekend ongesteld worden en hoop het natuurlijk
niet, maar ik heb geen kwaaltjes dus ik zal wel gewoon ongesteld
worden.
groeten Maartje

hallo

hier nog zo iemand...

Ik ben in juli gestopt met de pil en in aug. zijn we voor het echie begonnen. Wij zijn nu ook al 9 rondes verder en ik krijg er nu echt een beetje de balen in. Ik ben 26 jaar. en eigenlijk had ik gistern ongi moeten worden maar dat ben ik nu dus nog steeds niet. zwangerschapstest zei net negatief. dus ik zal wel weer ongi worden. afwachten maar.

groetjes joke

hier nog eentje

wij zijn nu 1 jaar en 4 maanden bezig voor nr,2 en heb nu 6 rondes clomid erop zitten, en helaas ben ik vorige week met spoed geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dat was een hele klap, mijn zoontje wordt alweer bijna 3 maar ik probeer positief te blijven en meiden onze tijd komt ook

groetjes linda

... En nog eentje erbij... Je bent echt niet alleen... Zit in ronde 8 voor het 3de kindje. Bij de eerste 2 onmiddellijk zwanger geraakt en nu blijft het maar duren... pf... kan elke keer wel huilen als ik mijn maandstonden krijg
Probeer er wel veel over te praten maar mensen die niet in die situatie zitten of gezeten hebben, begrijpen daar precies niet zoveel van...
Groetjes San

ja balen is dat he als jer elke mnd weer mee geconfronteerd wordt.

Ik hoop dan dat het door zet (doe soms nog wel eens een test om het zeker te weten)
zet het wel door ja dan is het zeker.
Een vriendin van me is zwanger van de 2e in 1x raak terwijl ik toen al antal mnd bezig was. Soms is het niet eerlijk allemaal haar buik alsmaar dikker en ik kan er sip naar kijken. Dan is opeens je hele omgeving zwanger of heeft een baby.
Ik merk ook wel dat ik andere nu meer begrijp die er langer mee bezig zijn.
Voor mensen om je heen is het moeilijker te begrijpen en denken je hebt er toch al wees blij.
Het vervelende is dat mensen meer gaan vragen wanneer komt de 2e?
Ik moet nu een mnd m'n temp op schrijven,als het bijna een jr is dan moet vriend z'n sperma laten onderzoeken.

De leuke sex is er voor mij ook een beetje vanaf probeer het wel maar ja in je hoofd denk morgen weer of straks moeten we weer.(ook erg he wij vrouwen)

Terug
Bovenaan