als zwanger worden niet lukt

Oooh wat herkenbaar!

Wij hebben al een lief mannetje van 19maanden! Van hem was ik al in ronde 2 zwanger! We hadden de verwachting dat we van de tweede ook wel snel zwanger zouden zijn...Maar dat valt dus vies tegen! We zijn begin augustis begonnen, en nu 11 rondes verder. We zijn vorige maand bij de gyn op bezoek geweest.Die heeft inwendig onderzoek gedaan en een echo.Alles zag er goed uit! Bij manlief ook! We hebben de afspraak dat we in september terugkomen als we dan nog neit zwanger zijn.

Dinsdagismijn NOD. Misschein niet verstandig maar ik ga morgenvroeg al een testje doen! Dumen jullie?

Gr van nmij!

allemaal heel herkenbaar!

wij zijn al anderhalf jaar bezig!

toen we net ronde 12 ingingen zijn  we het ziekenhuis ingegaan,allebei wat onderzoeken gehad,5 december kregen we de uitslag en alles was goed! dag later testte ik positief!
eind januari kreeg ik een miskraam  en nu alweer in ronde 6 na de miskraam en weer ongesteld geworden! ik ben vanmorgen terug naar de huisarts geweest omdat het emotioneel erg zwaar vind en heb weer een doorverwijzing gehad naar de gyn!
we kunnen 3 juli alweer terecht en sta erop dat ze ons verder moeten helpen,met medicijnen of zo!

succes allemaal

liefs mier

hoi meiden...

wat een verhalen zeg.. en zo vreselijk herkenbaar.

het zwanger worden is niet het grote probleem aan mijn kant, dus misschien pas ik er wel niet helemaal tussen, maar het zwanger blijven is mijn probleem.

wij zijn sinds januari 2007 bezig. in ronde 5 zwanger (na 14/15 weken miskraam) weer ronde 5 zwanger (na 5,5 weken miskraam) gelijk weer zwanger (na 5,5 weken miskraam).
van de gyn in verband emt onderzoeken de afgelopen 2 rondes niet mogen zwanger worden. vreselijk gevoel trouwens.

nu hebben we weer groen licht, want de onderzoeken waren allemaal goed. stiekem hadden we deze ronde ook al geprobeert en as disndag is mijn nod.
het is weer vreselijk spannend allemaal!

@ mier... sterkte meid! weet dat je neit de enige bent die het er erg moeilijk mee heeft! de gedachte dat ik al een kindje van 4 maanden had kunnen hebben is vreselijk!

weet even niet emer wie er ging testen.. maar veel succes!!!

groetjes Carina

mamaroos.. en? nog getest?
ik heb ook getwijfeld of ik zou testen vanmorgen, maar ik heb me vanmorgen kunnen inhouden....

groetjes

Hallo allemaal,

Hier wil het ook niet zo lukken. We zijn inmiddels 9 maanden bezig voor nr 3.
We hebben nu helaas even een pauze moeten inlassen (ivm examen voor mijn opleiding), maar over 2 maandjes gaan wij weer vrolijk verder.
Van de eerste was ik na 6 mnd zwanger en van de 2de al na 3 mnd. Dus dit valt ons wel erg tegen.

Allemaal heel veel succes met zwanger worden!

Groetjes Suus

Helaas, mijn test was vanochtend negatief.....
Kan natuurlijk nog te vroeg zijn geweest (is nu pas dag 27)...Maar ja, het had gekund he!

jammer mamaroos...
ik denk ook dat je nogal vroeg getest hebt. ik twijfel of ik het morgen doe, maar weet ook dat ook dat nog erg vroeg is. de matcare testen zeggen dat ze tot 4 dagen voor nod gebruikt kunnen worden, maar geloof daar eigenlijk niet zo in.

vandaag druk aan het werk geweest in onze toekomstige slaapkamer. toen ik mijn vriend vertelde dat ik het plan had een muur te behangen, reageerde hij in eerste instantie negatief. kon wel janken.. dat ben ik vanmelf niet gewend. zouden dat al hormonen kunnen zijn???

groetjes

he meiden,
herkenbare verhalen en gevoelens allemaal. Wij zijn in april 07 gestopt, ronde zestien is van de week ingegaan. Vrijdag gaan we voor het eerst naar de gyn.
zo anders dan we het ons hadden voorgesteld...

Spannend Carina! wat jij meemaakt moet helemaal vreselijk zijn, drie keer een miskraam.. jeetje. Dan is het ook onmogelijk om vertrouwen te blijven houden in je lichaam...   sterkte..
 En mamajoey.. wat een verhaal van jouw kant ook.. Hoe is het met je na de operatie?
wat een gruwel, is het na zo lang wachten eindelijk raak.. ook sterkte voor jou!

Echt, ik hoop dat onze tijd gauw komt, hebben we wel verdiend!

Terug
Bovenaan