als zwanger worden niet lukt

Helaas weer niet gelukt. We moeten weer met goede moed aan de volgende ronde beginnen. Nog een ronde clomid en dan wil de gyn wat anders gaan proberen.
Ergens wel waardeloos, maar dan gaan we er wel mee bezig.
Deze maand nog hard zelf aan de klus.
Voel me heel leeg en waardeloos
Maartje

hallo,

Ook bij ons is het weer niet gelukt... #######@@@@@!!!!!
We gaan nu ronde 10 in. Soms krijg ik idd ook het gevoel dat er iets fout zit bij ons. Of beter gezegd bij mij.   De ene maand voel ik me zo zwanger en heb ik allelei klachten en de andere maand voel je gewoon helemaal niets. Je kan nog maar zo weinig van je eigen lichaam op aan.   Hebben jullie dat ook?
We hebben samen afgesproken om bij ronde 12 naar de dokter te gaan. dus nog even wachten dus.

groetjes joke

hallo Allemaal

Wel fijn dat je merkt dat je niet de enige bent in deze situatie.
Ik denk dan bij mezelf waarom voel ik me dan zo.

Als je dan verhalen van andere leest denk je wat zeur ik dan.

Ik heb ook vaak het gevoel van volgens mij is het deze mnd gelukt en dan nee hoor dan komt er een zwaar gevoel in mijn buik. Soms heb je wel het gevoel van nou deze keer is het niet gelukt,maar soms dus helemaal niet.
 De volgende dag of erna wordt ik dan ongesteld.

Wel balen Joke dat het niet gelukt is.
Carina hoe is het bij jou gegaan vervelend zeg dat je al een aantal x een MK hebt gehad,wordt je ook niet vrolijker van??

Ik ga deze wk de dokter maar eens bellen voor het onderzoek van de man.
voor de rest zullen we echt een jr moeten wachten denk ik.
Nu gaan we voor de 10 ronde, maar geef wel bij de dokter aan dat het mnd langer is.
Laatst was ik op een verjaardag was iemand na 7jr zwanger geworden dan denk ik ook o nee wat erg.
Je hoopt gewoon dat er niks is met jou en je man,maar misschien ook weer wel dat je dan geholpen kan worden. Ik weet het echt niet,kan ook stress zijn wat je dan vaker hoort.
Volgende wk is het weer zover het leuke is er ook een beetje af voor mij ,hebben jullie dat ook?

nou succes en sterkte
gr Sahiton

hallo,

Ja dat klopt idd wel. je bent iedere maand zo aan het hopen dat het lukt. Afgelopen maand had ik het heel erg. ik voelde gewoon dat het niet geod was. Ik kon om elke scheet gaan huilen. en ik heb 2 collega's op het werk rond lopen van 23 weken zwanger, en die hebben nu al zo'n mooi buikje. en dan ben ik toch zo jalours op ze.   en dan wilt het hier maar niet lukken.   het is echt om gek van te worden. we zijn nu ronde 10 ingegaan, en ik heb nog een collega die er nu al 2 1/2 jaar mee bezig is. ik denk dan   waar over zit ik nu te zeuren maar ja doet toch wel pijn. Hopen dat we maar snel zwanger mogen   worden

groetjes joke

Hoi

Ook ik ben al voor mijn 10 de ronde bezig.
Van mijn dochter raakte ik meteen zwanger.
Ik ben inmiddels hertrouwd met een andere man, niet de vader van mijn dochter en wij willen ook graag een kindje samen.
erg frustrerend dat het zo lang duurd. en eindelijk was het zover, na 11 dgn overtijd had ik vorige week dinsdag een positoeve test, zaterdag helaas is het mis gegaan. grrrrrrrrrr ik voel me zo beroerd het duurd al zo lang en dan denk je even blij tezijn en dan weer niks.
tot overmaat van ramp kwam ik vanmiddag mijn schoonzusje tegen ze vond het moeilijk om me het tevertellen maar ook zei heeft vorige week postief getest. en is nu bijna 6 wkn zwanger. ik ben blij voor haar maar wat baal ik van hoe het hier gaat.
ik heb gister voor het eerst een ovulatie test gekocht ik hoop zo dat ik nu wel eens zwanger word en blijf!!!!!!!

wij zijn iniedergeval niet alleen!!!

liefs petra

Hallo

Het fijne wat ik vind aan zo'n forum dat je je ei en frustraties kwijt kan.
Ik ben er ook wel achter dat mensen die het niet meegemaakt hebben he tniet echt kunnen begrijpen. Ze kunnen heel goed meeleven maar voelen niet die frustratie dat het niet lukt.
Heel begrijpelijk vlinder dat met je zus.
Ik was eerder begonnen dan een vriendin van mij,zij dacht o leuk laten wij ook maar eens voor de 2e gaan. Je raad het al bij haar was het in 1x raak.
Nu is haar buik al aardig zichtbaar na bijna 4mnd,   ik moet maar jaloers toekijken.

Wij zijn op een geven moment ook maar eens ovulatie testen gaan kopen.
Die dingen zijn echt duur vooral als je al mnd bezig bent.
Nu leest mijn vriend het anders dan dat ik het het lees.
ik zie het als je de streepjes ziet je moet gaan vrijen en hij leest het dat he tdan voorbij is (de eisprong er is). volgens mij werkt het op mijn manier.
Wij gebruiken clearblue,de digitale is nog duurder met een leuke smiley.

Echt vrolijk is het niet allemaal hahaha.
Het legt wel een druk op je relatie zullen we maar zeggen.
Maar aankomende wk gaan we er weer stevig tegen aan,begin dinsdag met testen.
Nog meer mensen?
gr

hoi hoi

ik wacht nog steeds op mijn ongi. had gisteren of vandaag ongesteld moeten worden. dit is nu dag 30 van mijn cyclus.
als er niks gebeurt doe ik morgenochtend een test....
het is namelijk al tijden geleden dat ik een cyclus had die langer was dan 30 dagen!

ik heb trouwens nooit ovulatietesten gebruikt. ik heb voornamelijk geled op het cervixslijm. en sinds de eerste miskraam voel ik mijn eisprong. dus dat is pijnlijk, maar wel handig!
deze ronde heb ik hem niet zo heel goed gevoeld. wel had ik dinsdag 2 weken geleden een flinke klodder slijm verloren. dus ga ervantui dat ik rond die tijd mij eitje heb gehad.

ik hoop zo op goed nieuws morgenochtend!
duimen jullie mee??

Hoi Carina

Heb je al een test gedaan? Spannend ik duim voor je

Groetjes Joke

Terug
Bovenaan