Alternatief Nutrilon.

Klopt, mijn schoonzus heeft geen bv gegeven, heeft het e.e.a uitgezocht en eigen merk van de etos was het goedkoopst.

In nl verkopen ze het niet al het niet goedgekeurd is!

Liefs Sam

Ik heb bij onze Jochem altijd kruidvat eigenmerk gegeven!!!
super tevreden over.
En niet onbelangrijk de prijs en zeker nu je er 2 verwacht...
En wat ik ook belangrijk vond ze hebben alles in de lijn daar bedoel ik mee van gewone tot voeding voor hongerige baby's enz!

Verder hier alleen pampers want anders is ons mannetje telkens nat.....
Bij de oudste maakte het niet uit welk merk luier was altijd goed maar nu echt alleen pampers anders is het bal...
En wanneer je ze in de reclame koopt is er niet veel aan de hand!

Hoi hoi,

Ik heb nadat ik gestopt ben Laura ook Nutrilon gegeven, maar op het cb zeiden ze dat eigenlijk alle merken goed zijn. Friso is iets zoeter dan Nutrilon en wordt daarom vaak door baby's erg lekker gevonden.Er zijn strenge regels zoals Yoy84 aangeeft en daar voldoen alle merken aan.
Wij doen Laura 's nachts sowieso een pamper (baby dry) luier aan, omdat ze 13 uur slaapt en deze toch net iets meer absorbeert. Verder doen we haar overdag vaak de kruidvat luier om. We zijn daar heel tevreden over en merken overdag geen verschil... Vaak zijn de huismerken ook prima en zit het probleem hem in de pasvorm. Soms krijgen kleintjes ook uitslag van bepaalde merken luiers... Ik zou gewoon uitproberen!

X

Ik ben gestart met Nutrilon, nadat ik stopte met de BV, Maar ik ben al snel overgegaan op het eigen merk van de Kruidvat. Ik heb wel een half uur in de winkel gestaan om alle etiketten te vergelijken, en kwam tot de conclusie dat het echt niks uitmaakt. En die van de kruidvat is een stuk goedkoper!
Wij hebben een gastouder, en moeten sowieso zelf de flesvoeding aanleveren. Ik zou ook even bij jullie kdv navragen hoe dat bij hen zit, want dat is vast overal anders!

Liefs

ik ben begonnen met etos huismerk, maar later toch overgestapt op Friso, daar doet ons Liv het toch echt het beste op! succes met keuzes maken is best lastig hoor maar inprinciepe zou je alle merken kunnen gebruiken ze zijn tegenwoordig zo gecontroleerd en zit echt niks in wat je kindjes niet mogen hebben.

Ik heb bij de oudste kruidvat eigen merk gegeven. Hij deed het daar het beste op. Bij de 2e er wel mee gestart maar die verdraagt geen standaard voeding. ( geen enkel merk) Ik ben een echte kruidvatfan, zowel flesvoeding als luiers en bijvoeding. Zeker de moeite waard.

Ik heb bij de oudste kruidvat eigen merk gegeven. Hij deed het daar het beste op. Bij de 2e er wel mee gestart maar die verdraagt geen standaard voeding. ( geen enkel merk) Ik ben een echte kruidvatfan, zowel flesvoeding als luiers en bijvoeding. Zeker de moeite waard.

Nog even over de hypo-allergene voedingen. Volgens mijn kinderarts en diëtiste ( wel zelfde ziekenhuis) is dat pure commerciële uitbuiting. Als ze allergisch zijn, hebben ze speciale dieetvoeding nodig.

Terug
Bovenaan