alweer 2x ong. maar nu beetje bruin...graag reactie

Hoii Meiden allemaal,

Ik vind het heel erg goed jullie ervaringen en reacties te lezen en wou hier eigelijk eerst helemaal niet aan meedoen.Maar nu onze miskraam (13 weken)   toch al weer  3 maanden terug is zet ik toch mijn eerste reactie. Afgelopen e 13 zou ik het weer moeten worden, maar wat heb ik gehad 2 dagen heel klein beetje bruinig "slijm"zeg maar. Nu heb ik nog geen test gedaan, want denk steeds het zal toch wel niet waar zijn! Hebben jullie hier ervaring mee?? graag zou ik dat van jullie horen en allemaal heel veel succes!XXX

Hey Blur,

Tja als je een regelmatige cyclus hebt kan je hier wel vraagtekens bij zetten denk ik he. Miss toch een testje doen over een paar dagen? Voel je je anders?

Groetjes en succes hoor

Petra

Petra,

Ja, ik denk dat ik zo maar ff naar de winkel ga... ik kan eigelijk ook niet meer langer wachten, ik ben idd. altijd wel regelmatig ong. maar had wel  paar x buikpuin verder voel ik niks....  dus denk dan gelijk dat het niet veel goeds voorspelt, maar ja zo mogen we niet denken natuurlijk( wat je stiekum toch doet na die kxxervaring die jullie ook allemaal hebben gehad. Gaat het met jou ondertussen alweer wat beter had zonet ook allemaal reacties van jou gelezen, hoop dat het beter gaat met jou! X

Hoi hoi,

Ben benieuwd wat er uit die test gaat komen hahaha. Tja met mij gaat het nu heel goed. Kan niet anders zeggen. Twas ff een paar weken heel moeilijk maar nu gaat het echt gewoon weer normaal met me gelukkig.

Ik duim voor je dat het leuk nieuws is :D

Ik kan het bijna niet geloven....maar hij geeft toch echt zwanger aan!! zit ik nu alleen wel erg met dat bruine slijm ...afwachten dus en hopen op het goeiiie!!! als het nu weer misgaat bah moet er niet aandenken heb het hier van verschillende mensen gelezen vreselijk..ik wens iedereen heel veel moed toe om toch door te gaan!

TA TA TA TAAAAAAA  ik kwam gauw nog ff spieken want ik wilde het weten natuurlijk.

Gefeliciteerd he! zo zie je maar weer en dat bruine zou ik me zeker niet druk over maken, bruin is oud zeggen ze he hihi. Gossie...wat enorm leuk!

Succes en genietuhhhh, je druk maken heeft geen zin...als het foutloopt hou je het niet tegen he.

Groetjes en liefs Petra

ja dank je!!! ik moet er idd. ook niet aan denken, ik zal mijn best doen hihi... al zal dat moelijk worden, en ik herken je verhaal precies dat je eerst heel kut voelt en nu zei je dat je je heel goed voelt, zo was het bij mij ook en nu...  als er wat is laat ik het jullie weten ok...liefs me.

Hoii... vanochtend bij de dokter geweest, ik moest me niet druk maken over dat bruine, maar genieten..Hij begreep wel dat ik dat moeilijk vond natuurlijk, maar zij probeer het  toch maar...  Nou had ik vandaag alweer dat bruine slijm iemand hier meer ervaring mee?? ik vind het toch niet prettig hoor! Heb brief meegekregen voor echo, maar die doen ze pas in de 10 e week zelf vind ik dit laat, maar volgens die assitstente van het ziekenhuis is dat omdat ze anders bijna niks zien... zijn hier ook mensen die daar ervaring mee hebben?? ik wens iedereen alle goeds toe en niet van die kutonzekerheden bah.... groetjes!

Terug
Bovenaan