alweer 2x ong. maar nu beetje bruin...graag reactie

Ben a.s. woensdag 7 weken....ga morgen dokter bellen dat ik nu wel echo wil eerder!! nee, dat was ook vreselijke lekker hoop gegekregen jullie en dan paar dagen later mis! bah, ja bij ons was de eerste x, wij gingen naar het ziekenhuis met gedachte dat vruchtje al meer dan 13 weken was, maar het was rond e 8e wk al gestopt. Minder, maar ik hoop op betere tijden...eerst hier maar weer doorheen en kijken wat dit wordt liefs ik.

ok dan moet er in ieder geval een hartharctie te zien zijn! het kan dan nog fout zie je wel he! voor jullie ook een flinke tegenvaller de 1e x denk je alles goed maar dan klop het hartje al een paar weken niet meer.

hoe lang hebben jullie beide keren over gedaan?
ik ben benieuwd hoe lang het nu weer gaat duren bij ons,was pas na 12 rondes 1x zwanger en ging ook weer mis bij 7/8 weken

xxx mier

Hoiii

We zijn maandag naar het ziekenhuis geweest en hebben een kloppend hartje gezien!! idd. wat je zegt het kan nog steeds foutgaan...maar toch ben ik nu eerst ff gerustgesteld, ook omdat ik na dat bloedverlies geen bloedverlies meer heb gehad en ook geen buikpijn heb gehad. Het blijft toch altijd een groot wonder! Heb in nov. 07 de miskraam gehad, daarna 2x ongesteld geweest. Nu hopen dat het goed blijft gaan en wat jij ook al zei petra als het fout gaat gaat het fout en dat is idd. ook zo, maar toch zou het dan weer k** zijn... Voorlopig blijf ik eerst positief hoor!!  en weltrusten.

Terug
Bovenaan