alweer 2x ong. maar nu beetje bruin...graag reactie

Hai Petra!

heb hele dag gewerkt, nu nog snel ff kijken, heb vandaag niet echt van dat bruine meer last gehad heeeel klein beetje dus laten we hopen dat het nu gebeurd is! hoe gaat het met jou? zijn jullie nog druk bezig of laat je het eerst zijn gang gaan en niet teveel mee bezig zijn? X

hoi blur!

ik heb nu 2 miskramen gehad, maar de gyn vertelde mij dat als ik weer zwanger ben, ik met 7 weken al een echo mag...
dus 10 weken is dan best laat.....

groetjes carina

dikke fuck sorry hoor, maar vanochtend werd ik vroeg wakker snel naar de wc, allemaal bloed. Nou, leuk is anders je had al weer hele andere beelden in je hoofd kunnen we weer alles omzetten... Nu 2e keer, maar onze zoon is al over de 4 jaar, hadden zo graag hem een broertje of zusje gegeven, maar het zal eerst weer niet doorgaan.

LIefs ik.

ik hoop het ook maar nu is het iedere x weer wat bruinig... vind het allemaal maar eng, ga morgen dokter bellen, het lijkt me toch dat ik nu eerder echo mag want kan zo echt niet hele tijd rondlopen dan word ik gek ervan x

ze kunnen in ieder geval  kijken ofdat het hartje klopt.
bij mij was het ook begonnen met bruinig en kreeg toen een echo het hartje klopte flink,ik was gerustgesteld maar het bleef aanhouden 5 dagen na de 1e echo kreeg ik weer een echo en toen was het hartje alweer gestopt!
ik hoop dat dit voor jou niet het geval is!
je hoor heel veel verhalen dat het wel gewoon goed gaat.

xxx mier

Terug
Bovenaan