alweer terug in me oude broeken

A

Anoniem

Guest
hey hey

wie zit er alweer terug in ze oude broeken
ik zat na 10 dagen alweer terug in me oude broeken
wel ietsjes trakker als normaal  
maar het zit toch wel weer lekker hoor

en god wat voel ik me weer slank als ik in de spiegel kijk
eingelijk raar hoe snel je aan die buik gewend was he

ik ook me buik wel weer heel erg mis

groetjes soraya

Ik kan al wel in een paar oude broeken terug, zit op een  2 kilo na op mijn oude gewicht, maar er mogen er nog wel een paar af. Alleen mijn blousen zitten te strak, want daar is het nog wel vol haha.
Ik was niet slank, maar volslank zeg maar.
Groetjes

Nou dat zal bij mij nog wel even duren.
Ik heb vanmorgen voor het eerst gewogen en ben nu 8 kg van de 18 kwijt.....dus nog 10 te gaan.
Ach we zullen zien, ik voel me nu na bijna 3 weken fysiek al veel beter en ga proberen deze week bij mooi weer, wat meer te gaan wandelen om wat meer beweging te krijgen en dan op het eten letten, dan moet het lukken!

gr mama van MD en JA

ok de groene jaloeziemonsters slaan toe.

ik pas nog lang niet in mn oude broeken.
ben in totaal 27 kilo aangekomen (veel vocht ook) en moet toen ik de laatste keer woog nog 7 kilo eraf. maar wil ook wat extra want was voor de zwangerschap al wat aangekomen.

OOK MIJN AURA SCHIET HIER IN VEL GROEN

ik heb zwembandjes enzo gekregen, en meer vet op kont.
ik kreeg mijn oude broeken niet verder omhoog dan tot mijn heupen.
maar ja komt vast wel weer

Ik kon tijdens mijn zwangerschap ook tot het eind nog in mijn gewone broeken dus nu zeker weer..
Ik was in totaal 9,5 kilo aangekomen en heb er nu nog een kleine twee over..

Bedoel je mijn   oude broeken van aan het begin van de zws of van daarvoor?????
Die van daarvoor waren geloof ik niet van mij...
Die eerste positiebroeken, waarvan je niet goed ziet dat het positiebroeken zijn, die zitten heerlijk!

helaas nog niet....

ben 25 kilo aangekomen, en nu zijn er 11 af. dus ik moet nog even. ik pas wel weer een zwangerschapsbroek van het begin, die ik aan het einde van de zwangerschap niet meer paste.

Terug
Bovenaan