alweer terug in me oude broeken

balki, gelukkig om te lezen dat ik toch niet de enige ben... ook al is het voor jou dus ook niet leuk.
Ik ben ook niet diep ongelukkig hoor dat de kilo's ernog aan zitten, enkel wat jaloers op de anderen die alweer lekker de eigen kleding aankunnen..
En ik wil ook gewoon wat snel denk ik dan. En inderdaad als je naar je kleintje kijkt weet dat die extra kilo's eigenlijk zo betrekkelijk zijn, die doen erdan helemaal niet meer toe.

Hooi,

ben in de zwangerschap 12,5 kg aangekomen, geen idee waar ik nu  op zit (heb geen weegschaal thuis - grijns - scheelt een hoop gestress).

Iris is inmiddels 6 weken en 3 dagen oud, en ik ben onderhand eigenlijk wel benieuwd waar ik nu op zit qua gewicht. qua maat moet ik nog een paar cm kwijt op mijn buik om weer in mijn voor-de-zwangerschap-broeken te kunnen.

Pas al wel weer in mijn oude BHs en dat is al heel wat.

wat doen jullie om zo snel weer terug te komen in je oude kleding? speciale oefeningen?  dieet?  sportschool? en zo ja, wat dan?? Ik ben benieuwd.

groet,
Esther

Het enige wat ik ervoor gedaan heb is bevallen.
Nou moet ik zeggen, sinds ik weer normaal eet (tijdens zwschap at ik amper) komen er geleidelijk aan ook weer wat kilo's bij. Moet dus erg opletten!

Succes iedereen

Ik moet er ook nog 10 kwijt voor ik op het gewicht van voor mijn bevalling zit!
Als het niet opschiet ga ik maar grotere broeken kopen... over 4 weken moet ik weer werken en ik ga niet in mijn positiekleding terug naar het werk!!!

Ik was 25 kilo aangekomen dus ben al op de goede weg maar wel al 9 weken verder... Ook mijn figuur is veranderd, mijn taille is verdwenen!

Ik woog al 20 kilo te zwaar voor ik zwanger werd... ik heb dus nog een hele lange weg te gaan. Maar  Dewi en ik zijn allebei dol op  wandelen met de kinderwagen, dus beweging hebben we gevonden!!

Ik ben zeer jaloers op alle mensen die al weer in hun normale kleding kunnen!

Moet ik er wel bij zeggen dat ik noooooiit meer de kleren aan heb gekund van voor mijn 1e zwangerschap. Mijn lichaam is wel veranderd! En wat BH's betreft, voor de 1e zwangerschap hed ik cupje C, nu cup E. dus ook daar is veel gebleven.....

hey hey

bedankt voor je berichtje
tis jammer   maar misschien van de zomer ofzo een keer met ze allen

groetjes soraya

Vandaag toch misschien maar eens een weegschaal kopen dan? Heb echt geen idee hoe ik zit met gewicht....

Ben pas sinds 2 weken in staat om tijd vrij te maken om oefeningen voor bekken en buikspieren te doen en moet zeggen dat dat wel iets helpt, maar t zet nog niet echt zoden aan de dijk.

Ben jaloers op degenen die al aan t sporten en hardlopen zijn enzo. wou dat ik dat kon. maar dat trekt mijn lijf effe nog niet. kan net aan een half uurtje wandelen op rustig tempo, dan moet ik alweer rusten. of ik loop door omdat ik me niet wil laten kennen en heb dan 2 dagen last van mijn bekkenbodemspieren. balen is dat.

ik hoop dat ik over een week of 4 weer bijna terug ben op normale omvang, zodat ik over 6 weken in normale kleren naar mijn werk kan. Hoewel ik niet echt een hekel aan mijn zwangerschapskleding heb hoor, dus als het niet lukt kan ik ook nog in mijn positiespijkerbstherroek terug naar t werk. en anders kopen we gewoon wel wat nieuws.

Esther

Hoi hoi.

Ik droeg de dag na de bevalling alweer mijn eigen broeken(ben 14-12-2007 bevallen van dochter Kaylen.) Was de hele zwangerschap namelijk geen gram aan gekomen, alleen maar afgevallen(zat op de dag van mijn bevalling nog ruim 3 kilo onder het begin gewicht van het begin van mijn zwangerschap) mijn figuur  is de hele zwangerschap  hetzelfde gebleven alleen was mijn buik flink gegroeid tijdens de zwangerschap. De dag na de bevalling heb ik me gewogen en was ruim 11 kilo kwijt en een kledingmaat. En ik ben de hele zwangerschap niet misselijk geweest en heb gewoon gegeten.

Terug
Bovenaan