alweer terug in me oude broeken

Hoi,

Ik kan ook alweer een paar "oude broeken" aan.
Ik was ook zo uitgekeken op de kleding die ik tijdens mijn zwangerschap heb gedragen.
Het voelt nu net alsof ik een hele berg nieuwe kleding heb gekocht, zonder geld uit te geven, ze hebben gewoon maandenlang in een doos gelegen.
Mijn zwangerschaps kilo's waren er zomaar af.(borstvoeding?????) Omdat ik gestopt ben met roken ben ik nog wat extra aangekomen, die kilos noem ik mijn "stop met roken kilo's" en die ben ik nog niet helemaal kwijt....maar dat komt nog wel.

Gr. Gea

hallo,

Ja lekker he, gewoon weer in je oude spijkerbroek.    Ben 2 weken geleden bevallen en inmiddels 2.5 kg lichter dan voor de zwangerschap!! Eerste paar dagen liep ik nog in joggingbroek en positiebroeken, maar na een week maar eens geprobeerd mijn spijkerbroek aan te trekken en die past. Ik geef BV en hoop dat dekleine nog iets van mij "op eet"want ik mag nog wel wat kilo's kwijt. Moet zeggen dat ik door de BV stevige honger heb en eet als een bouwvakker, dus zal wel niet erg hard gaan met die kilo's.

Hallo

Mijn broeken zijn allemaal te groot geworden. Niet alleen mijn positiebroeken
maar ook mijn gewone broeken.
Bij mijn eerste zwangerschap was ik niks afgevallen. Ik ging van maatje
38/40 naar 42/44. Ik had verwacht dat ik na deze zwangerschap wel
richting grote maten winkels moest gaan. Maar ik ga nu weer richting
modellenfiguur. Ik had met 4 dagen mijn gewone broek alweer aan, en die
zakte bijna van me kont af. Nou was ik tijdens de zwangerschap al best
wel afgevallen. Nergens trek in hebben, overgeven enz. Maar ik ga nu weer
richting maatje 38/40. Nu het modellenhoofd nog en Heidi Klum mag wel
uitkijken.

Liefs Cindy

hahahah Cindy ik lig dubbel van je laatste zin

ook ik pas weer in mijn oude broeken, ik zit gelukkig op mijn oude gewicht, was 10kg aangekomen maar na de bevalling was ik het alweer kwijt.
het voelt heerlijk om die 10kg kwijt te zijn, maar mis af en toe toch de schopjes van Nour toen ze in mijn buik zat

gr Hind

Aan het eind van de kraamweek liep ik ook weer in mijn gewone kleren......Idd heerlijk gewinkeld in mijn doos met kleren die op zolder stond, heerlijk om weer gewone dingen aan te hebben. Moet nog wel wat kilootjes kwijt, maar durf er nog niet zo goed mee te beginnen, ben nog erg moe en soms erg licht in mijn hoofd na de curettage. Nog steeds rustig aan doen dus..........Zal straks de home-trainer wel weer van stal halen, en heel langzaam weer iets opbouwen..........

Liefs Hilma

hi

paste binnen 1 1/2  week in mijn oude broeken, en heb meteen  alle  zwangerschapskleren in de kledingbak gedaan.  Moet alleen nog  wel 2 kilo af.

groetjes,
lia  

jeetje ik lijk wel de enige die niet vrij snel weer in haar eigen kleding kan.
Renske is nu 4 weken maar ik loop echt nog in positie kleding en ben nog 13,5 kilo te zwaar/ verwijderd van mijn eigen normale gewicht.

ik geef BV maar dat doet niet zoveel met de kilo's. ik eet weer normaal (koop geen chocola meer, kan het dan dus ook niet eten) en ben vorige week begonnen met sporten. Wel sport op zijn bejaards, anders is het nog niet te doen. En ik val wel wat af maar om nu te zeggen veel, nee het gaat erg langzaam.

ben jaloers op jullie allemaal, die alweer lekker normale kleding aankunnen!!!

Het zal geen troost zijn griebelbaby........maar je bent dus niet de enige
Ook ik kan nog niet in mijn oude kleding. Kelsey is nu ruim 5 weken en bij mij moet er nog 14 kg. af.......was 28 kg. aangekomen tijdens de zwangerschap dus zit nu op de helft.

Soms word ik er moedeloos van maar als ik dan weer even naar mijn kleine meissie kijk weet ik ineens waar het voor was en vind ik het een stuk minder erg.

Terug
Bovenaan