andere vorm dan geboorte kaartje?

he allemaal, helaas kunnen wij geen geboorte kaartjes sturen wegens financiele problemen, ook in over leg met me man met ruzie contine hebben we nu geen tijd mee rom kaartjes te laten maken en ook geen geld om het te laten maken, ik baal er hier heel erg van en ook erg verdrietig. maja

nu zit ik te twijfelen zal ik iedereen een mail sturen , smsen of bellen?

We zouden rond de 40 kaarten sturen ook naar bedrijven zoals de huisarts enzo , hoe zouden jullie het doen? Ik zit nu met me handen in me haren en ik kan de laatste dagen weken, maanden niet meer genieten zeker niet na al die ruzie met me man, en ben gewoon bek af liefst denk ik was ik maar nog niet zwanger, of dergelijke, soms geniet ik maar heel zelden, zit alleen maar te janken als ik alleen ben, me man doet nergens moeite voor, ik doe alles alleen, zoals huishouden, onze dochter, alles uit zoeken, wassen strijken stofzuigen, baby kamer inruimen, straks ook nog dingen ophangen op de baby kamer.

sorry dat ik loop te zeuren en dat ik blij moet zijn omdat er ook vrouwen zijn die niet zwanger kunnen worden, nou ik gun het hun heel graag dit kind, sorry ik zal wel van de baby houden maar op dit moment heb ik zo iets van wil weg , wil werken, geld in huis.

sorry
 
hee meis,

Een mooie mail kan ook toch, mooie e-card bijvoorbeeld met alles erop en eraan
Hier een zelfde probleem gelukkig heeft een familie lid aangeboden om kaartjes te maken, anders was ik ook einde raad
veel suc6 meis ..

liefs meisje1990
 
dat zou kunnen ja, enigste is of het me man dat wel gaat doen na de bevalling, pfff sorry maar wordt knetter gek, en gaat niet zo zeer geen kaartjes ja ook wel maar meer de omstandig heden wil werken wil geld in huis wil me oude gezinnetje terug wat we eerst waren.
 
Ja dat snap ik ik frustreer me ook zo erg, ik ben altijd een werker geweest, en nu kan ik niet werken.
Mannen begrijpen er soms ook niks van, de mijne had ook zoiets van ja dan maar niet.
 
Ik zou nu alvast een opzet maken van een powerpoint. Met een paar mooie plaatjes, teksten en informatie. Dan hoeft er straks alleen nog een foto, naam en gewicht ed ingevoerd te worden en sturen maar.
Die kan je ook naar bedrijven sturen, huisarts zou ik dan gewoon even bellen..
 
ja ik heb ook gezien bij vista prine 100 gratis kaarten dus misschien dat ik dat doe,

@ Meisje1990 eh probleem is dat me man ook geen werk heeft en hij zegt dat hij zoekt maar of het zo is i dont no, want hij had net een baan aangeboden kaatst die hem af door 1 of andere reden dus, daarom zeg ik wou dat ik kon werken.
 
ja dat is inderdaad heel erg lastig wij hadden toen ook heel erg weinig geld bij de 2de wij hebben toen op de computer zelf een geboorte kaartje gemaakt en toen in kleur laten kopieren kosten nog wel wat geld maar niet veel had geloof ik 50 kaartjes inclusief postzegels voor 25 euro
 
Ja lastig.
Misschien een idee om ze zelf te maken?
Als je een leuk ontwerpje op de computer maakt, fototje erbij en wat leuke tekst ( je kan de plaatjes ook gewoon op internet vinden ) en die naar iedereen mailen.
Is ook weer origineel!
Succes! en je niet al te druk maken ( ik weet dat het moeilijk is ) maar dat is niet goed voor je zelf en het kindje.

Liefs Chantal
 
Terug
Bovenaan