andere vorm dan geboorte kaartje?

het gaat nu weer goed, het is echt puur dat hij geen baan heeft hij zit al vanaf oktober vorig jaar thuis, toen had hij nog wel een baan maar was uitzend zeg maar kreeg wel betaalt maar geen klus voor hem ( it gebied) ik weet zodra hij weer werkt dat hij helemaal verandert, daarom zeg ik ook mis onze oude gezinnetje.

Ik probeer hem daardoor ook in zijn waarde en laat hem gaan, hij is nu wat vrolijker want hij is weer 2 keer gebeld en volgende week een gesprek dus ja, hopenlijk wordt het wat.

Hij is een persoon die zijn gevoelens niet kan uiten, dus als ik bv iets moois aan hebt iets nieuws, zijn de meeste mannen goh wat heb jij iets leuks aan of wat zie je er mooi uit, nou de mijne zegt ja leuk en meer niet terwijl het wel heel mooi vind,

Daarom heb ik hem pas , ja kweet is niet leuk en eerlijk en kinderachtig, maar heb hem zo kwaad gemaakt dat hij met dingen ging smijten en ging huilen dat moest ff om hem ff te ontladen, kweet is niet goed van mij en is niet goed te praten.

Heb hem nu iets laten zien voor geboorte kaartje via vista print 100 gratis post kaarten alleen verzend kosten moet je betalen, ik liet hem het zien wat ik gemaakt heb en hij zei ja is heel mooi, maar vond post kaart zo zielig , ik zei beter iets dan niets, e dat was ook wel weer zo.

Dus ben blij dat het wat beter gaat maar de rest kwa kattenbak enzo moet ik nog met hem over hebben, nu kan ik het zeker niet omdat ik me linker hand nu niet kan gebruiken zit een soort ontsteking in me hand waardoor het buigen/pakken heel pijnlijk is.

Dank jullie wel voor jullie reactie, ik weet wel zodra ik moet bevallen is hij heel lief voor me en steunt me heel erg dat weet ik honder procent.

liefs
 
Sterkte meid, ik lees een hoop onmacht van jou kant!

Zit er niet toevallig een sociale werkplaats in de buurt, daar zitten vaak mensen die je kunnen helpen ontwerpen en printen voor een heel leuk prijsje (alles erop en eraan)!!

Succes ermee!

Liefs
 
ik ben benieuwd hoe de kaartjes geworden zijn

ook vistaprint zjin echte geboortekaartjes!

ook al is het dan niet standaard, dat vind ik er juist leuk aan.

wij doen alle geboortekaartjes via vistaprint en onze huwelijkskaart en verhuiskaart komen daar ook weg.

misschien niet zo duur maar zeker niet minder hoor!

We hebben veel leukere reacties gekregen op onze 1e geboortekaartje juist omdat die zo vrolijk en origineel was

enne mannen kunnen behoorlijk depressief zijn als hun mannelijke functie wegvalt! dat gaat bij sommigen heel ver hoor. die kunnen dat niet loslaten.

succes benieuwd wanneer je bevallen bent of gaat
 
Terug
Bovenaan