andere vorm dan geboorte kaartje?

he meiden ja dan krijg ik dus dat me man gaat kliederen met foto van de 2 oma's erbij en onze dochter op een bal wegens me schoonma fysiotherapeut is, naja ik zie wel .

Baal er wel enorm van en niet iedereen leest zijn mails gelijk maja we zien wel.

liefs
 
Hey,
Ik denk dat ik zou kiezen voor mailen. Dan kan je in 1 keer veel mensen tegelijk op de hoogte stellen zonder dat jij zelf uren in de weer bent met bellen of smsen e.d.

Dat mannen vaak weinig uitvreten en je achter ze aan moet zitten heb ik al 4 jaar door, helaas veranderd dat niet. Maar dat die van jou helemaal niets lijkt te doen en dan dus ook geen werk enzo dat lijkt me echt heel erg lastig.
Ik beschouw mezelf op dit moment als iemand in een luxe positie, alhoewel we het ook niet breed hebben hoef ik niet te werken om gewoon de vaste lasten te kunnen betalen en de boodschappen en kan mijn vriend gewoon zijn opleiding afmaken die hij zo graag doet.

Maar goed, ik zou zelf een leuke afbeelding of een powerpoint ofzo maken en die rondmailen. Het leukste, snelste en gemakkelijkste, want aan dat laatste moet je ook wel denken natuurlijk.

Heel veel sterkte, ik hoop dat je toch snel weer in een betere situatie komt.

Liefs
 
hoi mriek,

ja we kijken wel kwa kaartje of dergelijke wat we doen,

Me man doet inderdaad niks, voor heen hoefde ik ook niet te werken omdat me man genoeg verdiende dat we het goed hadden en konden sparen, maja hij is zijn baan kwijt en zit in de ww, en dat kost ons ruim 700 minder permaand, dus ja hij moet werk zoeken ik kan niet werken want wordt toch niet aan genomen.

Ik wordt er gewoon gek van, bij onze ochter deed die alles en konden we alles samen doen maar met deze zwangerschap intereseert hem niks, kindje uber haupt niet, ja alleen als het mis is dus als ik 2 weken geleden huilend tegen hem zei vel kindje 2 dagen al niet meer dan gaat die mee en is die bzorgt anders , pff intereseert hem niet voelen aan me buik nee hoor, zware dingen voor me tillen nee hoor zelfs wordt die geen eens boos als ik het doe, lijkt net of hij geen kindje meer wil,

maja blijf zeuren hierover bij jullie en jullie kunnen niks aan de situatie veranderen, enigste waar ik bang vor ben is dat ik straks na de bavlling een alleen staande moeder wordt met 2 kinderen.

 
Of gewoon wat knippen en plakken? Als je bijv een leuk gekleurd papiertje hebt zou je er een plaatje van Dick Bruna op kunnen tekenen/ overtrekken, gewoon met een zwarte stift. Binnen in een papiertje plakken met naam etc. Super eenvoudig, toch leuk resultaat, en moet voor een paar euro te doen zijn....
Er zijn wel van die A5 blokjes te koop met gekleurd karton, bij hobbyzaak, 1x dubbel vouwen en t past in een gewone witte envelop...

Rotsituatie met man... Probeer de voor jou allerbelangrijkste zaken uit te praten en probeer de rest even naast je neer te leggen, die kunnen misschien wachten tot je weer in wat rustiger vaarwater zit.... Misschien via huisarts hulp inschakelen, iemand die je kan helpen de boel op een rijtje te zetten, maatschappelijk werk bijv.

Zoveel stress is voor jou, je beeb en je dochter niet goed...
Sterkte!
 
Echt een vreselijke situatie, ik hoop echt dat je man toch nog bijdraait, dat zou voor jou en je kindjes in ieder geval wel heel fijn en het beste zijn natuurlijk.

Misschien met iemand er inderdaad over praten buitenshuis die iets van hulp kan bieden zoals bijvoorbeeld maatschappenlijkwerk. Ik weet niet of dat veel gaat uithalen, maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk.
 
he meiden, nou heb soort van gepraat ben nu wat rustiger heb met een vriendin van ons gepraat en zou kijken of zij wat uit hem kan halen, tegen haar zegt die iets meer dan tegen mij en zij weet veel van onze situatie af dus.

Hij had het over geboorte kaartjes en heb gezien bij vista print 100 gratis kaartjes met leuke plaatjes en kan een foto in verwerkt worden. heb een voorbeeld gemaakt en opgeslagen dus kan me man kijken of die luek vind, is wolken met grote sterren en gekleurd dus voor jongen en meisje.

is alleen een soort ansichkaart moet alleen kijken of er dan enveloppen bij zitten.

Hij vond dat een geweldig idee plaatje heeft hij nog niet gezien,

liefs
 
Wat een lastige situatie zeg.
Wij maken de geboortekaartjes ook zelf, hebben wij ook gedaan met ons trouwkaartje zo spaar je wel veel geld uit en ik vind het super leuk om te doen ipv uitzoeken op internet en bestellen.

succes met alles
 
Terug
Bovenaan