Angst om te testen..

<p style="text-align: right;">Goedemorgen allemaal,</p><p>Momenteel zit ik in 4dpo. Geklust op de goede dagen voor de ovulatie en nog een keer na de ovulatie. Momenteel heb ik al 3 dagen last van rommelende buik (met als gevolg veel winden en boeren) maar vooral van een hoge buikpijn. Een soort doffe zeurende pijn. Als ik ongesteld moet worden zijn dit eigenlijk altijd krampen en dan specifiek in de onderbuik. Tijdens mijn menstruatie zijn mijn tepels gedurende twee a drie dagen hard en pijnlijk, nu is het af en toe dat mijn tepels harder worden en een scherpe pijn aangeven. Ik plas ook veel meer dan normaal heb ik het gevoel. Mijn vriend wil dolgraag dat ik al test maar ik ben er zelf een beetje bang voor. Bang voor de teleurstelling, of bang dat het misschien net nog iets te vroeg is om te testen Herkennen jullie die angst? En Herkennen jullie ook die hoge buikpijn? </p><p>Ik hoor het graag. Een hele fijne dag allemaal.</p><p> </p><p>Liefs</p>

Nu testen heeft helaas nog weinig zin ben ik bang. Mochten de klachten blijven zou je 4 dagen voor NOD kunnen testen met een early, bij mij waren die van predictor super duidelijk terwijl action nog negatief was. 

De innesteling gebeurd vaak tussen 5-12 dagen na ovulatie met natuurlijk de uitzonderingen op de regel (zie; heel vroeg innestelen of heel laat) dus ik denk dat je nog veels te vroeg bent. Ik teste zelf 4-5 dagen voor mijn NOD nog negatief en 3 dagen erna pas positief

Ik had precies hetzelfde! Ook last van boeren en winden en dus veeeeel lucht?
Ik kon natuurlijk niet wachten om te testen dus heb veel te vroeg getest (3 keer) en die waren negatief. Toen ik maar niet ongesteld werd hamerde mijn vriend erop om toch nog een test te doen, en ja hoor! Hardstikke zwanger!
Ik hoop dat jij ook een positieve test hebt!?

Ik zou mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen. Op de test staat zelf wel hoe vroeg je kunt testen. Houdt er rekening mee dat het misschien nog te vroeg is. Wat spannend hè,  ik hoop voor je dat je een positieve test in handen hebt binnenkort!

[quote quote=10183350]Ik had precies hetzelfde! Ook last van boeren en winden en dus veeeeel lucht Ik kon natuurlijk niet wachten om te testen dus heb veel te vroeg getest (3 keer) en die waren negatief. Toen ik maar niet ongesteld werd hamerde mijn vriend erop om toch nog een test te doen, en ja hoor! Hardstikke zwanger! Ik hoop dat jij ook een positieve test hebt![/quote]
Oehhhh spannend! Hihi. Herkende jij dan ook die hoge buikpijn/ rommelen hoog in de buik? Zou dat te maken kunnen hebben met teveel lucht? 

[quote quote=10183365] Oehhhh spannend! Hihi. Herkende jij dan ook die hoge buikpijn/ rommelen hoog in de buik? Zou dat te maken kunnen hebben met teveel lucht?[/quote]
Ohh en SUPER gefeliciteerd natuurlijk :-D Hoe ver ben je nu? 

Terug
Bovenaan