Angst om te testen..

Ja dat herken ik zeker. Ik had het gevoel alsof boven in mijn buik alles in de knoop zat. Ik denk dat dat idd veel lucht is anders laat je niet zoveel boeren en winden haha. 
Ik zal duimen voor een positieve test!

[quote quote=10183358]Ik zou mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen. Op de test staat zelf wel hoe vroeg je kunt testen. Houdt er rekening mee dat het misschien nog te vroeg is. Wat spannend hè, ik hoop voor je dat je een positieve test in handen hebt binnenkort![/quote]
Ik vind het tot nu toe ook nog heel knap van mijzelf ;-) 
Ja daarom juist, ik ben bang dat het toch nog te vroeg is.. het negatief weergeeft en ik een dag verdrietig ben. Dat voorkom ik liever door een aantal dagen te wachten en te testen wanneer het weer gegeven zou kunnen worden. Maar dat zeg ik nu, misschien denk ik er vanavond alweer anders over ;-)
Vanaf wanneer zou ik kunnen testen? Ik zou vrijdag ongesteld moeten worden. 

Je zou 4 dagen voor de NOD kunnen testen. Maar dan heb je wel meer kans op een negatieve test die later misschien wel positief wordt. Plus dat de kans op een vroege miskraam jammer genoeg groot is.
Daarom koos ik er bewust voor om echt op de NOD te testen. Want als ik positief had getest de dagen ervoor, zou de angst om het te verliezen groter zijn dan het ongeduld en de angst voor een negatieve test. 

[quote quote=10183372]Je zou 4 dagen voor de NOD kunnen testen. Maar dan heb je wel meer kans op een negatieve test die later misschien wel positief wordt. Plus dat de kans op een vroege miskraam jammer genoeg groot is. Daarom koos ik er bewust voor om echt op de NOD te testen. Want als ik positief had getest de dagen ervoor, zou de angst om het te verliezen groter zijn dan het ongeduld en de angst voor een negatieve test.[/quote]
NOD is toch niet ongestelde dag? Ik ben dan nu 4 dagen over tijd, dus zou al kunnen testen? Hihi

[quote quote=10183368]Vanaf wanneer zou ik kunnen testen? Ik zou vrijdag ongesteld moeten worden.[/quote]
Afgelopen vrijdag had ik ongesteld moeten worden bedoelde ik. 

[quote quote=10183367]Ja dat herken ik zeker. Ik had het gevoel alsof boven in mijn buik alles in de knoop zat. Ik denk dat dat idd veel lucht is anders laat je niet zoveel boeren en winden haha. Ik zal duimen voor een positieve test![/quote]
Oehhhhh hihihi spannend!! Ik laat het weten zodra ik getest heb! 

[quote quote=10183366] Ohh en SUPER gefeliciteerd natuurlijk Hoe ver ben je nu?[/quote]

Ik ben 11 weken geleden bevallen van onze mooie zoon. Vorig jaar rond deze tijd had ik dus hetzelfde als jij. 
Ik ben echt heel benieuwd...

[quote quote=10183398] Ik ben 11 weken geleden bevallen van onze mooie zoon. Vorig jaar rond deze tijd had ik dus hetzelfde als jij. Ik ben echt heel benieuwd…[/quote]
Ahhh geweldig! Gefeliciteerd!! 
Duim voor me, goed? 
Liefs!! 

Terug
Bovenaan