Angst om te testen..

Je bent nu dus vier dagen overtijd dus dan kun je toch testen?
Je had afgelopen vrijdag al kunnen testen. Succes en ik duim voor je!

Ik zit hier met hetzelfde 
Normaal een cyclus van 27 dagen. Had vorige week woensdag ongesteld moeten en nu dus al een aantal dagen over tijd maar durf niet te testen. Bang voor teleurstelling.
We zijn inmiddels 14 maanden "bezig" en ben het zat om iedere maand teleurgesteld te worden. Inmiddels wel allerlei onderzoeken lopen...maar komt tot nu toe ook niks vreemds uit... 

[quote quote=10183417]Je bent nu dus vier dagen overtijd dus dan kun je toch testen? Je had afgelopen vrijdag al kunnen testen. Succes en ik duim voor je![/quote]
Ik durf niet! hahaha
Zeker ook omdat mijn lichaam me al vaker voor de gek heeft gehouden. 
Ik wil morgen nog even afwachten en anders ga ik denk ik woensdag testen (haha het wordt al eerder dan dat ik vanochtend schreef haha!) 

[quote quote=10183426]Ik zit hier met hetzelfde Normaal een cyclus van 27 dagen. Had vorige week woensdag ongesteld moeten en nu dus al een aantal dagen over tijd maar durf niet te testen. Bang voor teleurstelling. We zijn inmiddels 14 maanden “bezig” en ben het zat om iedere maand teleurgesteld te worden. Inmiddels wel allerlei onderzoeken lopen…maar komt tot nu toe ook niks vreemds uit…[/quote]
Ahh! Ik begrijp het helemaal! Maar dan ben je echt al wel een tijdje overtijd... misschien dan toch maar testen meid? 
Ik ga voor je duimen!! 

Oh meiden ik snap jullie wel hoor..
Ik tel de dagen ook af wordt echt een obsessie eigenlijk echt niet goed!
Ik zei gisteren thuis: het is echt zo'n onderneming en gereken en ik ben er echt zo erg mee bezig. Moet het echt meer loslaten, maarja als je eenmaal graag iets wilt! Spannend.

[quote quote=10183399] Ahhh geweldig! Gefeliciteerd!! Duim voor me, goed? Liefs!![/quote]
Ik ga zeker voor je duimen! Voor alle meiden trouwens!???

[quote quote=10183440]Oh meiden ik snap jullie wel hoor.. Ik tel de dagen ook af wordt echt een obsessie eigenlijk echt niet goed! Ik zei gisteren thuis: het is echt zo’n onderneming en gereken en ik ben er echt zo erg mee bezig. Moet het echt meer loslaten, maarja als je eenmaal graag iets wilt! Spannend.[/quote]
Haha zo makkelik he '' je bent er te veel mee bezig, laat het los '' . Ook krijg ik te horen 'ach je bent nog zo jong'( Ben 30! haha)
Hoe dan??? Moment dat ik de NUVA ring er uit heb gehaald wilde ik gewoon dolgraag moeder worden en iedere maand dat ik ongesteld wordt is gewoon een telleurstelling. Gelukkig staat mijn vriend er hetzelfde in, die was laatste cyclus ook gewoon echt verdrietig (zoo schattig!). Dat maakt wel dat ik mijn gevoel ook meer kan laten merken als ik teleurgesteld ben. 

[quote quote=10183375] NOD is toch niet ongestelde dag? Ik ben dan nu 4 dagen over tijd, dus zou al kunnen testen? Hihi[/quote]
Dan heb ik dat toch goed gelezen maar verkeerd begrepen. Ik snap je angst voor een negatieve uitslag, alhoewel ik het wel knap vind dat je ondanks die angst al 4 dagen wacht. Succes als je toch gaat testen, ik hoop voor je dat het positief is!

Terug
Bovenaan