Angsten

Hey hey
Ook hier iemand die angstig is... ik heb een positieve test voor de officiele testdatum. Ik had na de tp van onze emmy al zwangerschapschapssymptomen. Dit maakte dat ik al binnen een week testte. A.s. zaterdag is de officiele testdatum en ook ik heb steken, misselijkheid, brandend maagzuur, veel opboeren en vermoeidheidsklachten en mijn darmen staan soms op zijn kop... Ik weet niet of ik 4 of 5 weken zwanger ben als het zaterdag is. De vorige keer werd ik de dag voor de testdag ongesteld. Daarnaast 2 jr geleden een miskraam gehad. Bij de echo constateerde ze dat het hartje gestopt was met kloppen.
Al met al ben je getekend en noet onbezorgd. Het is nu zo enorm zwaar. Ik moet nog een week wachten, maar zoveel klachten. Kan dat wel goed gaan? Afspreken na werk is lastig. Ik weet niet hoe moe ik ben. Afgelopen weekend kwam ik werkelijk waar tot niks, zo moe. Pff na zo lang wachten en hoop is het zo ver en heb je de volgende angsten en spanningen. 
Was ik maar een man ?
Hoe gaan jullie hiermee om?
 
Hi Elize.
 
vervelend hè ? Ik word gek van die angsten. Mijn lichaam is zo hard aan het werk dat ik op m'n vrije dag alleen maar slaap zodat ik op m'n werk normaal kan functioneren. Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik nog niet helemaal op die roze zwangerschapswolk zit omdat ik me totaal niet lekker voel, en moe ben... 
 
Hey hey,
Herkenbaar... in zoverre dat mogelijk is. Ik slaap helaas slecht. Elke keer ben ik om 03.00 uur wakker. Slaap ik amper en ben savonds vroeg moe.
Morgen is de officiele dag dat ik moet testen. Heel spannend. Gisteren was ik nog in paniek of dat het wel goed zat. Vanochtend misselijk en nu lig ik op mijn vrije dag op de bank. Ben er nu al klaar mee voelt het. Dus kan goed kloppen dat je je energie voor de week nodig hebt en dan op je vrije dag ben je zo moe. Had allerlei plannen om te gaan doen. Mijn lichaam voelt als lood. Heb je dat ook? 
Hoever ben jij? 
 
Hoihoi,
Spannend meis! Hoe is het gegaan?
pff.. ja m'n hele lichaam voelt zwaar aan en m'n benen zijn niet voorruit te branden. Maar ik moet wel, want werk in een winkel, in een sales functie haha. Dus ff doorbijten.
Ik ben nu, volgens de VK en een vriendin, 5 wkn en nog iets. Maar dit hebben ze geschat, ik heb m'n laatste menstruatie niet bijgehouden dus we gaan er 14 dec achterkomen hoelang ik precies zwanger ben.
 
liefs
 
Hey hey,
Ja ik ben officieel zwanger. Morgen bellen naar het zh voor een eerste afspraak.
Heel herkenbaar. Mijn lichaam is ook zwaar, vooral mijn benen... net lood! Vrijdag en zaterdag kwam ik tot niets zo moe. Vandaag ging beter. Ik las ook je eerste bericht m.b.t je rugklachten etcetera. Daar heb ik ook echt last van en druk aan de onderkant en soms steken. Inderdaad of dat je ongesteld gaat worden. Volgens mij kunnen wij wel eens gelijk lopen. Morgen hoop ik te weten hoever ik ben. 
Zorg goed voor jezelf! 
 
 
Hey Elize!
 
gefeliciteerd. We gaan er nog van genieten lieverd.. we moeten er ff doorheen. 
ja inderdaad, we gaan tegerlijk. Hoelang ben je nu zwanger? 


Liefs 
 
Hoi Dames,
De angsten zijn heel normaal. De enige tip die ik kan geven is zorg dat je jezelf bezig houdt en dus geen tijd hebt om er over na te denken. Dit kan bijvoorbeeld werk zijn, maar ook thuis lekker ontspannen een film kijken of een puzzel maken. 
Liefs
 
Terug
Bovenaan