Angsten

@Renéecvdv
Allereerst gefeliciteerd! Wat leuk! :D
En natuurlijk ook alle andere dames!
Maar ook heel herkenbaar die angsten... Ik heb in september een miskraam gehad met 6 weken en weet sinds afgelopen weekend dat ik weer zwanger ben. Nu ongeveer 5+6. De dag dat het de vorige keer misging komt er dus bijna aan, dus de angst neemt ook hier toe. Zeker toen ik vanochtend ineens minder pijn in mijn borsten had.
Heb sowieso verder geen kwaaltjes, dus vind het erg lastig te geloven dat ik echt weer zwanger ben, haha. De vorige keer was ik veel sneller duizelig en moe. Maar hou me nu vast aan het feit dat ik 2 echte knaltesten had, terwijl de vorige keer slechts lichte streepjes verschenen.
De echo staat pas gepland op 17-12, dus moet nog even geduld hebben helaas.
 
Gefeliciteerd flonie! 
O jeetje, wat heftig van die miskraam... sterkte daar nog mee en een hele voorzichtige felicitatie voor je zwangerschap nu! 
gelukkig had je 2 knaltesten in je handen. Bij mij is de angst gewoon zo groot omdat de kans al heel klein was dat ik überhaupt zwanger zou worden van m'n vriend. Ik heb niet extreem last van m'n borsten, maar ik zie ze wel veranderen. En m'n moeder zei laatst ook dat toen ze die miskraam kreeg ze totaal geen last had van dr borsten, dus daar hou ik me maar aaan vast. 
Ik heb nog wel steeds dat ik ontzettend moe ben en m'n benen van lood zijn. Gelukkig is m'n contract wel verlengd, maar ik ga wel in gesprek met de jongens dat mijn inzet 100% zal zijn maar dat m'n lichaam ff niet wil meewerken.. dat vind ik wel echt vervelend! 
 
@Renéecvdv
Ja snap ik. Als je er vanuit gaat dat de kans erg klein is, dan hoop je dit natuurlijk meteen vast te houden nu. Maar we blijven positief! Dat je je borsten ziet veranderen en wat last hebt van andere kwaaltjes is een goed teken!
Fijn dat je een contractverlenging hebt gehad! En als je lichaam niet helemaal meewerkt zal dat vast begrepen worden toch. Aan jou ligt het in ieder geval niet! :)
Je hebt de 14e de echo toch? Dagen aftellen gaat langzaam tot die tijd... haha.
 
[quote quote=10378941]Hey Elize! gefeliciteerd. We gaan er nog van genieten lieverd.. we moeten er ff doorheen. ja inderdaad, we gaan tegerlijk. Hoelang ben je nu zwanger? Liefs[/quote]
Hey hey
Dankjewel! Ik hoop het. Nu geniet ik niet door de klachten. Voel me slecht. Lig vroeg op bed en krijg pijnlijke borsten. Wil niet zeuren maar ik vind hoe ik me nu voel gewoon niet fijn of enigsinds leuk. ?
Ik heb de 15e een echo.nik zag dat jij reneecvdc de 14e een echo heb. Echt mega spannend zeg pff. 
Hoe gaat het met jou? Lig je ook om 20.30 uur op bed? Waar heb jij last van en ben je ook via het zh? En zo ja wat voor traject?
 
Liefs
 
[quote quote=10380308] Hey hey Dankjewel! Ik hoop het. Nu geniet ik niet door de klachten. Voel me slecht. Lig vroeg op bed en krijg pijnlijke borsten. Wil niet zeuren maar ik vind hoe ik me nu voel gewoon niet fijn of enigsinds leuk. ? Ik heb de 15e een echo.nik zag dat jij reneecvdc de 14e een echo heb. Echt mega spannend zeg pff. Hoe gaat het met jou? Lig je ook om 20.30 uur op bed? Waar heb jij last van en ben je ook via het zh? En zo ja wat voor traject? Liefs[/quote]
 
hey! 


ja ik ben wel moe.. maar probeer iets langer op te blijven, anders slaap ik niet in de nacht. Ik heb wel extreme huilbuien en zere borsten..
haha ja 1 dag na en elkaar. Spannend hoor! Ik hoop gewoon dat alles goed is, en dat onze kleine spruit zich goed ontwikkeld. 
Ik ben niet via het ZH zwanger geworden, maar per heeeelveel toeval en geluk via de normale weg. 
We zitten gewoon bij een verloskundige.
en jij bent via IVF dan zwanger geworden?
 
 
Hey Renee,
Hoe is het? Je had eergisteren je echo toch?
Hopelijk was alles goed? Bij mij wel. Zo dankbaar en zo onwerkelijk... bizar wel na al die jaren. 
Lieve groet, Elize
 
Terug
Bovenaan