Anti conceptie wel echt anti ????:)

He meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb zelf ook jaren de pil geslikt zonder zwanger te raken en geloof ook wel dat dat veilig is.
Maar na de bevalling van de jongste, heb ik van de internist het dringende advies gekregen om geen hormonen meer te gebruiken. Nu schijnt de Mirena wel te kunnen begreep ik. Misschien dat toch maar eens proberen. Maar daar hoor je ook wisselende verhalen over.
Dus nu aan de condooms... Wel een beetje onzeker nu ik van een paar meiden lees die niets hebben gemerkt en toch zwanger zijn geraakt..
Nou ja, voorlopig hebben we de laatste weken elke nacht een kleine peuter tussenin gehad, das zeker weten goede anti conceptie :)
Liefs, Sophie

uhhhh ik denk en denk.......... maar ik vat m niet ;S
beetje uitleg zal wel handig zijn hahaha

ik heb t mirenaspiraal en mer wel dat ik vaak onzeker ben of k zwanger ben of niet doordat ik totaal niks vloei maar soms wel tekenen van zwangerschap vertoon
helaas is dit een bijwerking van t spiraal

verder nooit zwanger geraakt door pil of condoom dus geloof ook dat t gewoon veilig is al kunnen ze natuurlijk nooit 100% zekerheid geven

oh oh oh maurilla. k zou zeggen: pak een paracetemol, en doe hem tussen je knien! wat gebeurd er dan?????
dan zijn je benen dicht!!!!!! hahahaha

gelijk even een vraagje nu we toch over anticonceptie hebben.

iemand ooit gehoord van de PLEISTER PIL?????
heeft iemand daar toevallig ervaringen mee?

de gewone pil kan ik niet slikken (kan helemaal geen medicijnen door mn keel krijgen. hoe klein ze ook zijn) spiraal is minder veilig heb ik gehoord en alleen condoom is ook niet helemaal de bedoeling.
ik wil echt zeker kunnen zeggen: ik kan niet zwanger zijn (moet er nl echt niet aan denken nu, maar wil een 3e kind ook weer niet uitsluiten. kan nl best zijn dat we over 2 jaar weer willen proberen om zwanger te worden, dus de prikpil valt ook af.

liefs, do

Terug
Bovenaan