Anti conceptie wel echt anti ????:)

Hey meiden,

Hier idd veel verhalen van spontaan zwanger, valt mij ook op. Ik ben jaren aan de pil geweest en daarna mirena, niet spontaan zwanger. Maar zelfs zonder mirena of pil raak ik niet spontaan zwanger...dus nee ik weet het antwoordt niet, maar ik weet wel dat sommige vrouwen wel erg snel zwanger raken!

Ik ben de laatste tijd hier weer wat minder te vinden en dit is 1 vd redenen, ik heb het gewoon een beetje zwaar dat er momenteel een babyboom is en dan ook nog van die gewenste ongelukjes. Dit bedoel ik niet verkeerd, ik weet dat de ukjes meer dan welkom zijn.

Liefs Lientje

Hoi Lientje,

ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt dat er, hier op het forum al 3, meiden zijn die zo makkelijk spontaan zwanger worden, zonder dat het ook gepland was. Als je eigen wens zo groot is en die wens komt (nog) niet uit, is dat ontzettend moeilijk.
Ik hoop voor jullie dat er nog een klein wondertje mag komen omdat deze zo ontzettend gewenst is.

Liefs Danielle

Pleisterpil schijnt niet zo betrouwbaar te zijn. Tussen Laura en Annemiek hebben wij alleen condooms gebruikt, niks gebeurd. Bij Annemiek was het meteen de eerste maand raak! Ik heb nu een Mirena, ben er nog niet echt blij mee want ik heb hem nu 7 weken en heb nog steeds wat bloedverlies, om de dag zo ongeveer. Een paar drupjes, maar toch niet echt fijn. Als het zo blijft laat ik me steriliseren, nadat we beter verzekerd zijn en het dus vergoed wordt, haha.

Terug
Bovenaan