Aparte namen met een A of J ??????

Hoi,

Wat dacht je van Julian, Jurrien, of Jurian?
En Ayla, Aimee, Alisha?

Succes,
Mirjam

Hoi!

Ik moest (uiteraard) kiezen tussen een paar namen voor ons dochterje. Er was een naam die ik heeeeeel erg mooi vond, maar mijn man helaas niet: Jillian (Jill). Ik vond dat stoer en toch schattig. Daarnaast heb ik Jill ook lang op mijn jongenslijstje gehad omdat ik 8 jaar geleden met een mannelijke Jill samenwerkte. Later leerde ik een vriendin Jill kennen en vond ik het geen jongensnaam meer. Maar bij hem (de mannelijke Jill van mijn vorige werk) paste het echt heel erg goed, en daarbij vond ik het erg origineel. Maar goed, Jillian was dus helemaal 'mijn' naam. Nu heet ze anders, en als tweede naar Julia. Vind ik ook schattig. Maar dan nu nog eentje voor een jongen... wat dacht je van
Aäron???? Van Idols? Nee hoor, grapje!

Succes met het vinden van de juiste naam!

Groet,

Anouk

Hallo,

Wat vind je van deze:

aurora voor meisje en joeri of jari voor een jongen, ik vond deze namen erg mooi maar mijn vriend vond t niets.

Groetjes Linda (38,5 weken)

hoi

wat dacht je van jarell. zo heet mijn broertje van 6

groetjes missknuffeltje

Hoi hoi

Wat dacht je van Amelie?
Of Jenna?
Ik zit ook maar te brainstormen......
Ow ehhh Jorick??

Haha niks voor mij.
Maar ik wens je wel veel succes!

Liefs Annet

wat denk je ervan om die J en A los te laten. Als je de traditie toch wil verbreken.

Kies gewoon de namen die jij mooi vindt zonder rekening te houden met ouders/schoonouders.

Succes
Miep

Ik vind Jesse leuk voor een jongen en Jade of Jasmijn voor een meisje. Ik hou niet zo van die ultrahippe namen. Ava voor een meisje   (kun je uitspreken als eva) een jongensnaam met een A schiet me niet zo één twee drie te binnen.
Succes ermee!
Liefs Rene

Alec vind ik wel een aparte jongensnaam, Jent(e) vind ik ook wel leuk.
Meisjesnamen zijn moeilijker vind ik, zelf zou ik voor Anouk gaan maar ja mijn mannetje is het daar nog niet helemaal mee eens....

Succes, hoe lang heb je nog?

Gr. Roos ( Roseliek... ook apart maar niet me J of A )

Terug
Bovenaan