Aparte namen met een A of J ??????

Jongensnaam: Aike, Alan, Jur, Jaque  
Meisje: Aria, Ava, Jonna, Jelena

Maar als je het toch niet gaat vernoemen zou ik  me ook niet zo vast houden aan de letter.
Onze boy wordt wel vernoemd, is in mijn man zn familie al sinds het begin van de stamboom zo. :)

Groetjes, Linda
( 29 weken zwanger)

Hallo!!
Mijn jongste dochtertje heet AXANTHE.
Ik weet niet waar de naam vandaan komt, of wat ie betekent.
Mijn oudste dochter (15) heeft vroeger bij een meisje in de klas gezeten die Axanthe heette en dat was een heel mooi meisje met donkere krulletjes en heeeele lichtblauwe ogen. Voordat mijn 2e dochter geboren werd, moest ik gelijk aan die naam denken en was ik er zeker van dat als het een meisje zou worden, dat ze Axanthe zou gaan heten. En ja hoor... het werd een meid!! Het leuke ervan is, dat mijn Axanthe ook donker krullend haar heeft en lichtblauwe ogen!!!
Ik heb trouwens gezien, dat er hier ook iemand XANTHE heet, als zij dit leest, weet zij misschien dan de betekenis van haar naam en waar die vandaan komt.

Onze zoon heet Yorben, deze naam kun je ook met een 'J' schrijven maar omdat mijn mans naam met een 'J' begint is dat niet handig dus hebben we gekozen voor een 'Y'

Bijde namen komen trouwens voor op namen.nl

hALLO HEB EEN ZOONTJE VAN ZES EN HEET jAHMAR,ZOVER IK  WEET OP HET MOMENT DE ENIGSTE IEDEREEN VIND HET TOF EN APPART.
Uitspreken(djahmar)

GROETJES PETRA.

hoi

Het ex-vriendje van een vriendin heette Altwin, vond ik altijd al een hele aparte naam.
Mijn moeder heet Ardina, vind ik zelf ook erg mooi klinken en lijkt erg op de naam van jouw moeder

Groetje kietje

Niet zo'n jele aparte naam, maar wel een naam die je toch niet vaak hoort. Anneke

Wat dacht je van Aiden voor een jongen. Mijn buurjongentje heeft deze als tweede naam.
Ik vind hem erg mooi.

Succes Amber

Terug
Bovenaan