'Quinny of Bugaboo...

We komen er niet uit... Quinny  Speedi of Bugaboo?
Ik vind de kleurtjes van de Bugaboo niet zo leuk, maar eind maart komt er een uit in Denim (spijkerstof), die vind ik dan wel leuk.

Wie heeft ervaring met 1 van deze wagens en wat zijn jullie ervaringen?

ik heb de bugaboo cameleon.
vind hem opgevouwen super compact.
rijd heerlijk en je kunt hem in alle kleuren krijgen?!
hoe jezelf wil , maar ja ieder zijn menig.

groetjes la-nu

We hebben ons bij meerdere zaken  ereg goed  voor laten lichten en beide zijn het prima wagens. Bij de speedi is het wandelgedeelte makkelijker opvouwbaar omdat je het zitje meevouwt en niet los hoeft af te nemen. Tevens is de adapter erg handig.
Voordeel van de Bugaboo is de grotere reiswieg waardoor je kindje er langer in kan liggen dan in het compacte bakje van de speedi.
Wij hebben de speedi genomen. Vonden we een sportiever model. De bugaboo heeft echter leukere kleuren vinden wij maar helaas fleece kappen en dat zien wij niet zitten met een poes in huis. Het beest hoeft er niet eens op te zitten en we stofzuigen dagelijks maar toch trekt alles wat fleece is bij ons in huis haren aan.
We hebben de zwarte speedi (andere kleuren vonden we niks) en daar hebben we een gekleurde voetenzak bijgekocht van bunker lodger.

Succes met kiezen!
gr.Ing

Hoi,

Ik heb toen voor mijn 1e de bugaboo gekocht. Hij is super licht en rijd gewoon heel fijn. Nu de tweede komt gaat deze gewoon weer uit de kast komen en kunnen we weer lekker rijden. Het enige nadeel vind ik het zakje wat eronder hangt. Dit is een beetje klein maar verder... Super.

Succes met je beslissing.
Groetjes Fenna.

P.S. weet iemand trouwens of je nu ook bijv. alleen een nieuwe kap kan kopen???? Toen wij hem kochten was hij alleen te krijgen in een kleur. Nu kan je een andere kleur kap en bak kopen. Dan kan ik bijv. alleen een nieuw kleurtje voor de kap kopen!!!

Hoi,

Wij hebben gekozen voor de Quinny Speedi sx,mijn man vind de bugaboo niet mooi en hij schijnt niet handig te zijn met die kleine wieltjes lijkt mij ook niet omdat je die niet kan vastzetten geloof ik.Bovendien is de speedi sx lekkerder voor op het strand en bos.
Wij hebben een zwarte quinny speedi sx met rood maxi cosi zitje,de buggy is ook zwart en de voetenzak ook zwart dus alles bijna in 1 kleur.

Succes met je keuze maar als ik je advies mag geven kies dan de quinny.

gr Bernice

Ik ken toevallig iemand die Bugaboo gebeld heeft en er zijn losse bekledingsonderdelen te krijgen als je eens een ander kleurtje wil.

De Quinny is trouwens niet gemaakt voor het strand.Er is maar 1 wagen die dit echt goed kan en dat is de onethreehill maargoed dat is weer een groot lomp ding en hoe vaak  ga je nu helemaal met dat ding het strand op....
De speedi is wel geschikt voor boswandelingen zolang je op het pad blijft. In de winkel zeiden ze 1/3 bos en de rest stad. De  Quinny Buzz is bv alleen stad. Bugaboo weet ik niet...zal je eens moeten vragen. Het hangt ervan af wat jullie dus willen gaan doen met de wagen.

gr.Ing

Terug
Bovenaan