'Quinny of Bugaboo...

Hoi,
Ik weet niet hoe lang je bent, maar de bak van de bugaboo is vreselijk laag, scheelt echt heel veel met andere kinderwagens.
Let op de Speedi heeft zo'n zwenkwiel dat naar voren komt, bij de nieuwe modellen minder dan bij de oude modellen, maar mensen zijn daar niet op berekend en breken hun nek daarover in winkels enzo.
De Buzz is een stuk duurder en die heeft dat niet (klein voorwieltje dat niet onder de wagen uit steekt)
Wij hebben de Buzz en ik kan geen nadelen ontdekken,
groeten Elke

Bugaboo cameleon

De bekleding kun je er gemakkelijk af halen en in de was gooien of vervangen door een ander kleurtje (per kleur in een pakket verkrijgbaar).
De wieltjes kun je overigens wel vastzetten. De bak is vrij laag, maar wel lekker groot en de duwstang is verstelbaar. Hij kan met kleine wieltjes voor (straat) of grote wielen voor (bos) en zelfs op 2 wielen (strand).

Succes bij het maken van je keuze!

groetjes,
Karin

Ik ben zelf een grote fan van de bugaboo, heb zelf de bugaboo frog omdat ik hem voor mijn oudste al had gekocht. Voor de tweede halen wij hem ook gewoon weer uit de kast. Maar die 2 kleuren van de cameleon vind ik zelf niet zo mooi. De bugaboo is heel licht (aluminium frame) en zo lekker wendbaar ook. Het is een van de weinige kinderwagens die ik ken die je met een hand volledig om zijn as kan draaien. Vooral  heel handig in nauwe winkels. Hij is niet te breed, dus past door alle deuropeningen en gangpaden in winkels. Met de kleine wieltjes heb ik geen negatieve ervaingen en hij is ook prima op de rem te zetten. Maar het is uiteindelijk toch heel persoonlijk, wat vind je mooi en wat vind je prettig lopen. Probeer ze goed uit in de winkel, zowel ermee lopen als het in- en uitklappen.

En wat dat fleece betreft, die stof trekt gewoon kattenharen aan als een magneet. Ik koop zelf ook helemaal niets van fleece want alleen al bij mij thuis over de drempel stappen is genoeg om er meteen kattenharen op te krijgen. Geen handige stof met katten inderdaad.

quote: Hermelien reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-03-2007 22:19:53'));

En wat dat fleece betreft, die stof trekt gewoon kattenharen aan als een magneet. Ik koop zelf ook helemaal niets van fleece want alleen al bij mij thuis over de drempel stappen is genoeg om er meteen kattenharen op te krijgen. Geen handige stof met katten inderdaad.

Dat is het enige waar wij geen rekening mee hebben gehouden.. en dat met 3 rode katten, een zwarte hond en een wit paard die allemaal verharen, haha  
Tot nu toe nog geen last van haren op het fleece, ik heb de kinderwagen geparkeerd in  ons halletje waar onze huisdieren niet komen.

quote: Sophija reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2007 07:46:24'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Dat is het enige waar wij geen rekening mee hebben gehouden.. en dat met 3 rode katten, een zwarte hond en een wit paard die allemaal verharen, haha  
Tot nu toe nog geen last van haren op het fleece, ik heb de kinderwagen geparkeerd in  ons halletje waar onze huisdieren niet komen.

Sorry hoor kon het niet laten even te reageren
Maar bij jullie staat er geen paard op de gang dus (sorry ik ben melig,en heb al te lang zwangerschapsverlof zeg maar)

Ik heb ook de bugaboo Cameleon, ik vind hem echt top.
Het fleece gedeelte moest ik even aan wennen idd,maar ik heb geen katten etc.
Hij rijd super( door de babykamer )
Maar nu nog even echt uittesten binnenkort met baby.

Veel liefs Merel (38wk6dg)

O ja,
Ik had ook ergens gelezen dat je die wieltjes niet vast kan zetten,maar dat kan wel hoor .
Alleen vind ik die kleine zwenkwieltjes wel makkelijk zo,ze gaan niet alle kanten op swabberen ,dus ik zet ze denk ik bijna nooit vast.

Nou dat was het
Groetjes Merel

Ik heb een bugaboo en ben er  heel erg blij mee. Hij is redelijk smal waardoor je in veel winkels wel tussen de paden door kunt komen,  waar je met een andere kinderwagen niet komt. Verder is hij erg makkelijk te duwen, kan met een hand, erg handig tijdens het boodschappen doen, en later als je kleintje net loopt kun je een handje geven aan je kindje en met je ander hand de bugaboo duwen.

dus,.. als je kunt kiezen zou ik de bugaboo nemen, maar volgens mij is ie welk veel duurder dan de quinny.( ik weet niet of dat een criterium is,) succes met kiezen.    

Terug
Bovenaan