'Quinny of Bugaboo...

Hoi,

Wij gaan voor de Bugaboo. Wij vinden hem zeer compact en superlicht. Ook komt in april inderdaad de nieuwe uit met denim look. Die vinden wij super stoer. Ook komen er in April nieuwe basiskleuren uit. Rood, zwart, blauw, zand en bruin. Normale kleuren maar daar moet je inderdaad van houden.
Wat ik ook een voordeel vind is dat de ligbak groter is. Nu 76 centimeter. Eerst waren die 71 centimeter. Toch weer 5 extra.

De Quinny vinden wij persoonlijk niet zo leuk en vrienden van ons hebben deze. Hun dochter is nu bijna 4 maanden en heeft nog maar heel weinig ruimte in de ligbak. Dus dat vonden wij ook weer een nadeel.

Hopelijk komen jullie eruit.

Groetjes

Nicole

Oja wat ik ook was vergeten. Als je die kleine wieltjes niets vind. Ze hebben schijnbaar nu ook sneeuwbanden. Ik heb ze zelf nog niet gezien, maar die zijn groter.

Groetjes

Nicole

quote: supermerel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2007 11:16:11'));

Sorry hoor kon het niet laten even te reageren
Maar bij jullie staat er geen paard op de gang dus (sorry ik ben melig,en heb al te lang zwangerschapsverlof zeg maar)

Hihi, nee niet in de gang gelukkig!

Ik had die denim bekleding voor de Bugaboo nog niet gezien. Leuk zeg!!   De mijne is trouwens zwart met oranje.
Op www.bugaboo.nl staat een plaatje van de nieuwe kleuren en  ook van de sneeuwwielen.

Hoi hoi,

Ik had hem in denim ook niet gezien,niet voor de nieuwe modellen in iedergeval.
Voor het eerste model geloof ik is het ook een keer uitgebracht.
Ik vind hem helemaal in denim zelf niet zo mooi,wel in combinatie met een kleurtje denk ik.
Ik heb de cameleon helemaal in het blauw,die kleur vond ik het mooiste ongeacht of ik een jongen of meisje zou krijgen,en ik krijg een jongen dus hoef ik het gelukkig straks niet 100 x uit te leggen,met blauw denken mensen al gauw altijd aan jongens ,maar ik vind het gewoon een mooie kleur.
Wat betreft die sneeuwbanden,tjaaa vind het niet echt nodig,maar goed.

groetjes Merel

Hoi Sandra,

ik heb op de 9 maanden beurs even bij de Bugaboo stand gekeken en er komen de komende maand 4 nieuwe kleuren van de Cameleon. In mei zijn dan de eerste leveringen. Je kunt dan dus de cameleon nemen zondaer dat je met fleece bekleding zit.
Dat gaan wij dan doen.
Maar goed hij is wel duur, maar heb het geluk dat we hem van de schoonouders krijgen.

Ik lees over de Quinny Zapp overigens ook veel gebreken. Piepend onderstel en mensne die hem vaak terug naar de fabriek moeten sturen. Maar goed, wij wonen in de stad en de Bugaboo is dan wel handig.

succes
Kate

Terug
Bovenaan