's Avonds niet in slaap komen. Wie helpt me met tips?

't Is niks geworden gisteren. Mijn man lag ziek in bed en werd gek van het gekrijs. De oudste is tot half 11 aan het spoken geweest, dus uiteindelijk (half 10) heb ik Vera maar in de wandelwagen gelegd en heen en weer geschommeld, terwijl ik achter de pc zat. Ze sliep binnen een paar minuten. Daarna overgeheveld naar haar bedje. Vanavond nieuwe poging....

Hoi mv    Marielle,

Dat is dus ook mijn probleem. ik heb boven nog 2 kids slapen, waarvan er 1 ook slecht slaapt. gevolg; nick ligt elke avond beneden in de wagen. ik denk dat ik het ook ga doorzetten, maar eventjes wacht tot de grote vakantie (hoeven kids niet meer naar school, dus kunnen ze eventueel uitslapen, als nick hun wakker heeft gehouden)

Groetjes,
monique

ps; tik met links sorry voor foutjes (kind op arm)

Juist ja, Marielle heeft een soort van slaapstoornis, wat resulteert in moeilijk in slaap komen en elke nacht 2 keer wakker worden. Ben er dus wel druk mee. De zomervakantie is misschien een goede tijd om te beginnen. Nog anderhalve week ;-)

Ik heb het gisteravond toch geprobeerd. Het kwam zo uit dat zijn laatste voeding om half 9 was, dus daarna meneertje naar zijn bed gedaan. Het viel mee,   8 keer naar boven  gelopen en om een uur of 10 sliep hij.
Maar ons oudste besloot om half 3 dat ze haar bed uit moest om ons te komen vertellen dat het af en toe regent. Heel fijn; Nick wakker. Kreeg hem niet stil met de speen, dus heb hem toch maar gevoed. Om half 7 besloot onze middelste ( hij mag vandaag zijn partijtje vieren op school, beetje zenuwachtig) dat wij hem maar vast een cadeautje moeten geven. Nick weer wakker, weer aangelegd.
Het begon allemaal zo goed.....
Vanavond geef ik hem weer lekker een laatste voeding en doe mijn deur op slot.

Groetjes,
Monique

op bed leggen als ze niet wilt slapen helpt niet. dan ben je tot 22,00 0f 23.00 uur druk voordat ze slaapt. leg je haar niet op bed heb je ook pas rond 22,00 of 23.00 haar in slaap maar is het voor jezelf rustiger.

wij gaan vaak s'avonds nog lopen dan word hij erg lui. ook heeft hij sinds vandaag een babybouncher, dat is heel erg vermoeiend omdat et best veel kracht kost, daar word hij ok erg moe van.

ook als hij al moe is maar niet wil toegen, vaak dan   maar rondjes met hem lopen, of in huis of in de wagen buiten.   je bent zo wel druk, maar niets voelt vermoeiender dan een kindje op bed leggen dat niet wil slapen, het vermoeid jezelf, je kleine word er niet rustiger van en je voelt je rot omdat je kindje verdrietig is.

Terug
Bovenaan