's nachts door luier heen lekken!!

hallo

ik heb een zoontje van 16maanden en ik wordt er gek van!!
bijna elke ochtend is hij door zijn luier heengelekt. hij lekt er aan de voorkant bovenaan doorheen. dat komt omdat hij de hele nacht op zijn buik ligt

ik heb elk merk luier geprobeerd, wat kan ik nog meer doen???

groeten bianca
 
Hoi, misschien een rare vragen maar waarom ligt hij op zijn buik en niet op zijn rug? Doet hij dit zelf? Heb je hem een slaapzak aan? Stop je die slaapzak in in het voeteneind? Ligt zijn penisje goed naar beneden in de luier? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik hoop dat je eruit komt.
 
Hoiii,

Mijn zoon is ook 16 maanden (geb. 25/9/04) en het is bij hem ook regelmatig raak. Hij slaapt meestal op z'n rug dus volgens mij is dat verder niet relevant (als ze maar lekker slapen he!!).
Ik gebruik Pampers maat 5, ik ga nu dit pak leegmaken en ik koop straks maat 5+, misschien dat dat helpt?

Groetjes,
Line
 
hoi mama van niek,

dylano gaat zelf op zijn buik liggen ook als we zijn slaapzak instoppen in het voeteneind, grotere maat luiers heb ik ook geprobeerd.
we gaan nu inlegluiers proberen
 
hoi,

onze dochter Emma (nu 15 maand) was ook heel vaak nat 's morgens. Ze is ook een echte buikslaper. We hebben al heel veel soorten luiers geprobeerd, maatjes groter, het hielp niks. Sinds kort gebruiken we Huggies, die sluiten wat hoger op de buik. Ideaal! want ze is sinds de Huggies niet meer nat 's morgens.

Groetjes,

Ingrid
 
Ik heb een ander 'lekprobleem' bij mijn zoontje. Soms is zijn luier nog lang niet vol maar is hij aan de linkerkant inclusief slaapzak en bed helemaal nat. We letten er extra op dat de luier en het piemeltje goed zitten dus dat is het denk ik niet.Tips?

Hij slaapt overigens op zijn rug met het slaapzakje aan de onderkant ingestopt.

Annemiek
 
Hi,

Ook mijn zoon is een buikslaper al sinds dat hij 6 maanden oud was. Inmiddels is hij 21 maanden...
Het doorlekprobleem is zeker een bekende voor ons! Ik geef mijn zoon 's nachts een grotere maat pamper (in ons geval 5) en dit werkt.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan