's nachts door luier heen lekken!!

Hi, onze zoon (bijna 18 mnd) slaapt ook op zijn buikje en lekt ook door 's nachts. Ik doe hem nu 2 luiers om. De onderste is een pamper maat 5 active fit, daaroverheen een kruitvat nummer 5 (die zijn lekker groot) en ik moet zeggen dit gaat goed!
Dus misschien een idee?
Grt
Debby
 
Hoi,

Ook wij hadden regelmatig 's morgens alles nat.En onze dochter is ook een echte buikslaapster. Onlangs las ik hier op het forum de voor ons gouden tip!! Wij doen nu een extra verbandje in de luier. Van kruidvat eigen merk een verbandje voor licht urine verlies.Vanaf die tijd geen problemen meer!!!!!
Hopelijk hebben jullie hier ook iets aan.
Succes ermee.

Groetjes Moniek, (mv  Rick en Anne)
 
Hoi!
Wij hebben exact hetzelfde probleem gehad! Inderdaad om gek van te worden.
Wij gebruikten overdag altijd kruidvatluiers, maar zijn voor de nacht overgestapt op pampers. Daarnaast deden we voor de nacht ook een maatje groter. Blijkbaar plassen onze jongetjes 's nachts erg veel. Misschien moet je gewoon eens wat verschillende soorten uitproberen.
Bij de Hema hebben ze trouwens plastic luierbroekjes. Omdat ons zoontje in de vroege ochtend vaak z'n vieze broek maakte, gaf dat ook nog wel eens wat lekkageproblemen. Zo'n ouderwets luierbroekje is dan ideel... misschien ook iets voor jullie?

Succes ermee!
 
Hoi
Ik doe ook een inlegger van kruidvat in de kruidvatluiers voor mijn zoontje 's nachts. Ook hij was hartstikke nat in de ochtend.
Maar.... het helpt nu niet meer! Wel heel vreemd, het heeft echt twee maanden geholpen.
Misschien inderdaad huggies proberen, en anders zo'n plastic luierbroekje!
Fijn die tips!
 
Wij hadden hetzelfde probleem met onze zoon (2,5 jaar). Heb nu voor de nacht Huggies luiers (oranje pakken) daar zitten extra randje aan. En sindsdien geen lekkende luiers meer.

 
Hallo allemaal

Jongentjes hebben er vast meer last van dat ze erdoorheen lekken. Ik gebruik altijd huggies nu dacht ik bij de 2de nou met pampers red ie het wel. Zat er helemaal naast.
nog geen 3 weken en ben alweer overgestapt terug naar huggies. Iedereen zijn merk natuurlijk. Maar huggies werken bij ons het beste.

groetjes marion
 
Ik las het al in voorgaande adviezen, maar wil je hierbij ook laten weten dat wij bij onze zoon ook een maat groter voor de nacht gebruiken. Ideaal en de luier kan ruim 10 uur aan zijn kont blijven zitten. Brengt een hoop rust, ook voor je kindje.
 
Terug
Bovenaan