's nachts door luier heen lekken!!

Ik heb al een keer van iemand gehoord die hetzelfde probleem had, dat zei de pamper andersom omdeden. Dus de achterkant voor. De achterkant van de pamper is namelijk hoger. Misschien dat dit werkt.
 
Bij de Trekpleister hebben ze nog van die (ouderwetse) inlegluiers, een soort mega-kraamverbanden, deze kan je bij in de nachtluier doen dan is er veel meer absorpttievermogen.
 
hallo dames,

ook ik heb dit probleem gekend alle luiers geprobeerd niks helpt!
hij is nu 26mnd en sinds kort verschoon ik hem voordat ik zelf naar bed ga.
mijn probleem opgelost 9 van de 10 keer droog `s ochtens anders was hij altijd nat.
maar als hij daarbij gepoept heeft dan is alles alleen nat.

groetjes moni
 
Hoi!

Ik had dat probleem bij mijn zoon ook. Heb nog niet alle reacties gelezen   (weet dus ook niet of deze tip er tussen staat), maar ik kreeg een tip van een vriendin.
Zij legde in de luier 's avonds (vlak voor haar zoon ging slapen) een maandverbandje. Niet zo'n ultradunne, maar gewoon een flinke brede en dikke (die vaak het goedkoopst zijn per pak in de supermarkt). Ben het ook gaan doen. Mijn zoontje gaat om 19.15 uur naar bed en wordt vaak de volgende ochtend rond 8.30 uur weer wakker. Maarre .. probleem is opgelost hoor! Dat maandverband neemt de eerste urine flink op en eer het daar doorheen is gegaan, is het alweer ochtend :))

Prima oplossing en lekker goedkoop ook!! Mama en zoonlief blij en tevreden hier!
 
Het merk wat ik heb is 'Lady Lux' en dan de 'maxi-uitvoering'.
Denk dat er ook nog dergelijke andere (huis)merken zijn, vaak zitten ze per 20 verpakt en de verpakking zelf is vrij groot. Op zich zijn die verbandjes die ik gebruik niet overdreven breed, maar wel lekker dik.
 
Hallo allemaal, ik zie hier verschillende verhalen over zoontjes en buikslapers maar mijn dochter van bijna 24 maanden heeft sinds kort s,morgens een natte zijkant in pamper luiermaat 4, komt dit omdat ze inderdaad een grotere maat nodig heeft? Want zij slaapt gewoon op haar rug en zij.
 
 
 
Iemand een idee?
 
Met vriendelijke groet,  Natalie 
 
Hele rare tip, maar doe hem eens achterstevoren? Als ze voor lekken. Maat groter is niet relevant want een luier moet goed passend zijn om goed te absorberen. En over het algemeen lekt het dure merk pampers vrij vaak door, kruidvat of ander merk proberen? 
 
 
Terug
Bovenaan