'steun Tanja' topic.

Het is gewoon te ranzig voor woorden
Je meurt uit je giegel waar je u tegen zegt
Als je man met je zoent likt hij een asbak uit
Je tanden kleuren heel geel of rotten weg

Hahaha heb ik mn best gedaan voor je?
Ik kan er niet over mee praten, want ik heb nooit gerookt, maar begrijp van veel mensen dat stoppen moeilijk is.

Succes en zet hem op!!

yuk wat een foto!!!!

lieve Tanja, ik wens je heeeeeel veel succes, echt retegoed dat je al 2 weken niet hebt gerookt!!

en wat ik vooral smerig vind, is de lucht die je uitademt, bah! ik heb zelf ook gerookt en ben ook heel blij dat ik er af ben (heb weliswaar nooit een pakje per dag gerookt, een periode alleen voor de gezelligheid en een periode meer omdat mijn toenmalige vriend rookte)!!

you go girl!!

liefs Jenneke

Beste Tanja, ik vind het hartstikke knap van je!!!
Want wat is het moeilijk, vooral die eerste weken. Ik vond de trucs van Alan Carr erg handig en ja, wat Cissy doet ook; fantaseer die berg sigaretten die je nu al niet meer gerookt hebt eens en bedenk je dan dat je die allemaal zou moeten oproken, blehhhhhh.
En, stoppen is niet moeilijk, dat heb je al gedaan. Nu zit er alleen nog een vervelend stemmetje in je hoofd maar die kan jij aan, ik weet het zeker!!!

Beloof ons dat als je een moeilijk moment hebt, je het meld. Er is altijd wel iemand die je eventjes zal helpen.

Het is echt heerlijk om een niet-roker te zijn!

Je mag oprecht trots zijn dat je gestopt bent!!!

Je kleren, je auto, jijzelf alles stinkt naar die smerige sigaretten.... Je kindjes hebben een goed voorbeeld om er niet aan te beginnen, nou ja de foto's hierboven spreken voor zich en het rekensommetje van Cissy is geloof ik genoeg stimulans.....

Kortom kom op je kan het...

Roken is niet goed omdat: Het stinkt, er vieze stoffen in zitten, je bent er heeel veel geld aan kwijt, het is geen goed voorbeeld die je zou geven voor kinderen etc etc

Terug
Bovenaan